مدیر صندوق کارآفرینی امید استان گیلان خبر داد:

پرداخت بیش از ۷۵۴ میلیارد ریال تسهیلات اشتغال روستایی

۱۳۹۹/۰۳/۰۶ - ۱۴:۱۷:۵۸
کد خبر: ۱۰۰۷۰۶۲
پرداخت بیش از ۷۵۴ میلیارد ریال تسهیلات اشتغال روستایی
مدیر صندوق کارآفرینی امید استان گیلان از پرداخت بیش از 754 میلیارد ریال تسهیلات اشتغال روستایی از سوی صندوق کارآفرینی امید خبرداد.

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان ؛ شهبازی مدیر صندوق کارآفرینی گیلان با بیان این مطلب که  هزار و 389 فقره تسهیلات روستایی در صندوق کارآفرینی استان پرداخت شد ، گفت : این تسهیلات که از محل اعتبار مشارکت صندوق توسعه ملی پرداخت می شود از سال 97 تا دو ماهه اول امسال 983 میلیارد ریال مصوب شده است و از این میزان 754 میلیارد ریال برای هزار و 373 فقره پرداخت شده است.

وی به طرحهای اشتغال روستایی اشاره کرد و افزود: طرح تولید نان برنجی در روستای دیوشل شهرستان لنگرود که در قالب طرح هر روستا یک محصول ، حمایت مالی از طرح حصیر بافی در روستای فشتکه شهرستان رشت که به عنوان روستای ملی حصیر بافی کشور شناخته شد و شناسایی 79 صندوق خرد محلی با همکاری جهادکشاورزی استان با اولویت زنان سرپرست خانوار از حمله طرح های پرداختی صندوق در تسهیلات روستایی است.

وی همچنین به تسهیلات پرداختی در زمینه گردشگری اشاره کرد و افزود: در سال گذشته 57 فقره تسهیلات به طرح های بوم گردی پرداخت شد و نیز 16 فقره به اشتغال های جاری به متقاضیان تسهیلات پرداخت شد.

وی همچنین پرداخت تسهیلات با انعقاد تفاهم نامه با ادارات و سازمانها را از دیگر اقدامات صندوق کارآفرینی امید گیلان دانست و تصریح کرد: صندوق کارآفرینی امید گیلان با سازمانهای مانند ،بهزیستی ،کمیته امداد امام خمینی ،فرودگاه ،زاندانها ،ورزش و جوانان ،بنیاد شهید و ایثارگران و میراث فرهنگی و گردشگری پرداخت تسهیلات در قالب تفاهم به متقاضیان داشته است.

وی در پایان با اشاره به اینکه در چند ماه گذشته ویروس کرونا در استان شیوع پیدا کرده است، افزود: با توجه به نیاز استان به اقلام بهداشتی و پزشکی و در راستای حمایت از کارآفرینان در این حوزه حمایت مالی را در دستور کار خود قرار داده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز