برخورد قاطع و قانونی پلیس با هرگونه هنجارشکنی‌ در سواحل و تفرجگا‌ه‌ها

۱۳۹۹/۰۳/۱۵ - ۰۹:۱۱:۰۹
کد خبر: ۱۰۱۰۷۷۳
برخورد قاطع و قانونی پلیس با هرگونه هنجارشکنی‌ در سواحل و تفرجگا‌ه‌ها
معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی استان گیلان گفت: از هموطنانی که در سواحل و تفرجگاه‌ حضور پیدا می‌کنند انتظار می‌رود شئون اسلامی را رعایت کرده و در نظر داشته باشند که پلیس بر اساس قانون و وظیفه ذاتی خود، با هنجارشکنان و برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی برخورد خواهد کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان ؛ سرهنگ "حسین‌ حسن‌پور"  با تسلیت سالروز ارتحال ملکوتی امام خمینی (ره) و قیام پانزده خرداد گفت: استان گیلان با توجه به جاذبه‌های گردشگری فراوان، هر ساله میزبان میهمانان و مسافرانی از اقصی نقاط کشور به این خطه سرسبز است و نیروی انتظامی بر اساس وظایف خود مسوولیت تأمین نظم و امنیت مسافران را بر عهده دارد.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه استان گیلان 280 کیلومتر مرز آبی، 116 نقطه خطرآفرین و 120 نقطه تفرجگاهی دارد افزود: با برنامه‌ریزی‌هایی که انجام شده 194 تیم خودرویی و موتوری به صورت کمکی از سطح استان به سواحل و تفرجگاه‌ها اعزام می‌شوند.

سرهنگ حسن‌پور بیان داشت: در طول تابستان بیش از هزار نفر نیرو اعم از انتظامی، راهور و پلیس راه، ماموریت برقراری نظم و امنیت و روانسازی ترافیکی را در سطح استان بر عهده دارند.

این مقام انتظامی گفت: از هموطنانی که در سواحل و تفرجگاه‌ حضور پیدا می‌کنند انتظار می‌رود شئون اسلامی را رعایت کرده و در نظر داشته باشند که پلیس بر اساس قانون و وظیفه ذاتی خود، با هنجارشکنان و برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی برخورد خواهد کرد.

معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی استان گیلان در پایان خاطرنشان کرد: طبق تدابیر جانشین نیروی انتظامی کشور و جلساتی که با حضور فرماندهان انتظامی استان‌‌های همجوار شمالی برگزار شد، موضوع تشکیل قرارگاه‌های مرکزی در بحث طرح سالم‌سازی سواحل و تفرجگا‌ها با همکاری سایر دستگاه‌ها‌ برای ارتقاء امنیت اجتماعی و پیشگیری از جرائم و برخورد با ناهنجاری‌های اجتماعی در دستور کار پلیس قرار دارد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز