ثبت‌نام دوره‌های مجازی کانون تا ۱۵ تیرماه ادامه دارد

۱۳۹۹/۰۴/۱۲ - ۱۲:۱۱:۳۰
کد خبر: ۱۰۲۳۵۶۲
ثبت‌نام دوره‌های مجازی کانون تا ۱۵ تیرماه ادامه دارد
ثبت‌نام دوره‌های مجازی برخط (آنلاین) کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گیلان از 5 تیر 1399 آغاز شده، تا پانزدهم همین ماه ادامه خواهد‌داشت.

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان و به نقل از به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان گیلان، این کارگاه‌ها درجهت تحقق سیاست‌های جدید کانون  در روز‌های همه‌گیری ویروس کرونا، بهره‌گیری از فرصت‌های فضای مجازی و با هدف ارایه‌ی خدمات فرهنگی به تمامی اعضای فارسی‌زبان داخل و خارج ازکشورصورت‌می‌گیرد و علاقه‌مندان، افزون‌بر امکان شرکت حضوری در کارگاه‌های فرهنگی، هنری و ادبی این نهاد، از آموزش‌های برخط(آنلاین) استادان و صاحب نظران کانونی و غیرکانونی برخوردار‌می‌شوند.

این مهم در کانون استان گیلان با برنامه‌ریزی‌، بررسی ظرفیت‌های استانی و با هدف غنی‌سازی اوقات فراغت مخاطبان به پیش‌رفت و گام نخست نیز با ثبت‌نام دوره‌های مجازی تابستانه از 5 تیرماه 1399 آغازشد.

طی این حرکت هدف‌مند که تا 15 تیرماه ادامه‌خواهد‌داشت، 14 عنوان کارگاه آموزشی با هدایت کارشناسان و صاحب‌نظران کارآزموده این حوزه‌ها به مخاطبان پیشنهاد‌شده و علاقه‌مندان می‌توانند با ثبت‌نام در کارگاه‌های پیشنهادی، از این امکان مناسب آموزشی که به صورت مجازی(آنلاین) و طی 10 جلسه صورت‌می‌گیرد، برخوردارشوند.

برهمین اساس «پرورش صدا و کلام در قصه‌گویی» با حضور شهربانو مشکبید حقیقی، «چگونه قصه بگوییم» از سوی تکتم عربان، «مهارت حال خوش زندگی(نوجوان خودباور)»، با حضورسیده‌هاجر‌اکبری و «گویندگی» با هدایت سجاد قاضی، از جمله کارگاه‌های مجازی کانون گیلان است که برای مخاطبان کودک و نوجوان برگزار‌می‌شود.

صغری قامتی‌مقدم و هلاله حسن‌زاده نیز به تدریس درکارگاه‌های آموزش«مهارت‌های ارتباطی در فضای نوجوان» و «راز ناشناخته دنیای نجوم» خواهند‌پرداخت و  آموزش «بازیگری» و «سرود» نیز با حضور منیژه واحد قاضیانی برپا‌می‌شود.

کارگاه‌های مجازی آموزش «عکاسی»، «نمایشنامه‌نویسی»، «شعر»، «داستان‌نویسی» و «خوانش متون ادبی و گیلکی» نیز از دیگرکارگاه‌های مجازی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گیلان است که    باحضور و هدایت مریم‌حسینی‌کوهی، علیرضاپارسی، پونه‌نیکویی وآناهیتا آروان و رضا اکبر‌زاده برگزارمی‌شود.

یادآورمی‌شود، با افزایش فعالیت‌ها و کارگاه‌های تابستانی از ۴۴ به ۶۲ فعالیت،  علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به سایت www.kpf.ir و ثبت‌نام از این فرصت مناسب بهره‌مند‌شوند

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز