در یکصد و بیستمین جلسه کمیسیون فرهنگی شورای شهر رشت؛

بررسی روند احداث بزرگترین مجتمع خیریه شمال کشور در رشت

۱۳۹۹/۰۴/۱۲ - ۱۹:۵۶:۳۰
کد خبر: ۱۰۲۴۱۰۲
بررسی روند احداث بزرگترین مجتمع خیریه شمال کشور در رشت
یکصد و بیستمین جلسه کمیسیون فرهنگی، اجتماعی شورای شهر رشت به ریاست فاطمه شیرزاد با دستور بررسی پیگیری روند احداث بزرگترین مجتمع خیریه شمال کشور در رشت برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان ؛فاطمه شیرزاد در ابتدای جلسه با تبریک ایام دهه کرامت اظهار کرد: به مناسبت دهه کرامت برنامه های فرهنگی متعددی در سطح شهر با رعایت دستورالعمل های بهداشتی در حال برگزاری است.

 
رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر رشت تصریح کرد: افتتاح نمایشگاه ضریح مهربانی در حسینیه هنر و جشن های نسیم کرامت در پارک ها و محلات رشت از جمله برنامه ها در ایام دهه کرامت است.
 
شیرزاد احداث مجتمع خیریه فاطمیون را اقدامی ماندگار دانست و ابراز امیدواری کرد:ساخت مجتمع فاطمیون جهت خدمات رسانی به اقشار کم برخوردار شهرمان نیاز به حمایت خیرین دارد‌تا در زمانبندی مناسب مورد بهره برداری قرار گیرد.
 
سردار حاتمی مدیرعامل مجتمع خیریه فاطمیون نیز در این جلسه این مجتمع خیریه را بزرگترین موسسه خیریه شمال کشور دانست.
 
وی با اشاره به اینکه استان گیلان از نظر شاخص خیریه جزو استان های برتر کشور است افزود: امیدواریم با ورود خیرین این مجتمع خیریه هرچه سریع تر مورد بهره برداری قرار گیرد.
 
مدیرعامل موسسه خیریه فاطمیون مساحت این مجتمع بزرگ خیریه را ۳۳۱۵ متر اعلام کرد و افزود: این مجتمع خیریه در شش طبقه شامل درمانگاه ،خانه ایتام،خانه در راه ماندگان،خانه مهربانی و مرکز آموزش بیماران اتیسم و مرکزانلاین مشاوره جوانان وخانواده احداث خواهد شد.
 
در ادامه جلسه اعضای انجمن راویان فتح شهر رشت برای ارائه گزارشی از اقدامات و نگارش کتاب راویان فتح حاضر شدند.
 
شیرزاد در ادامه جلسه چاپ خاطرات و زندگی نامه شهداوو رزمندگان را گامی موثر در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت دانست و افزود: باید فرهنگ ایثار و شهادت را به نسل جوان منتقل کنیم.
 
هجرتی مسئول انجمن راویان فتح در این جلسه اظهار کرد: انجمن راویان فتح این آمادگی را دارد ۱۵۰۰ خاطره شهدای گرانقدر دفاع مقدس را در سه جلد گردآوری کند.
 
در ادامه جلسه با حضور خدام رضوی کمیسیون فرهنگی شورا حال و هوای رضوی به خود گرفت.
 
فاطمه شیرزاد ضمن خیر مقدم به خدام رضوی در جلسه کمیسیون فرهنگی شورا اظهار کرد: حضور خدام رضوی عطر و بوی امام رضا(ع) و روحیه امید را در مردم و جامعه تقویت میکند.
 
حجت الاسلام مهریزی یکی از خادمین حرم مطهر امام رضا(ع) در جلسه کمیسیون فرهنگی اظهار داشت: استقبال مردم گیلان از خدام رضوی را در سال های گذشته بی نظیر دانست.
 
وی افزود: سیره امام رضا(ع) سیره خدمت به مردم است و باید همیشه خدمت به مردم در سرلوحه کار مسئولان قرار گیرد.
 
در ادامه جلسه کمیسیون فرهنگی از دو اهدا کننده مستمر خون در رشت با حضور خدام رضوی تجلیل به عمل امد.
 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز