رئیس تامین اجتماعی کلاچای مطرح کرد؛

۳۸درصد جمعیت بخش کلاچای زیر پوشش تامین اجتماعی قرار دارند

۱۳۹۹/۰۴/۲۴ - ۲۱:۱۱:۳۲
کد خبر: ۱۰۲۹۴۴۰
۳۸درصد جمعیت بخش کلاچای  زیر پوشش تامین اجتماعی قرار دارند
رئیس تامین اجتماعی کلاچای گفت: 38درصد جمعیت بخش کلاچای زیر پوشش تامین اجتماعی قرار دارند.

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان ؛ معصومه صادقپور درگفت و گویی اظهار کرد :تمام  اهتمام ما در راستای افزایش  جلب رضایتمندی  مردم  است و در این راستا عزم و اراده جدی در مجموعه وجود دارد.

وی  در ادامه با اشاره به افزایش حقوق مستمری بگیران در دولت تدبیر و امید آن را مایه مسرت و خوشحالی برای جامعه هدف عنوان کرد.

 رئیس تامین اجتماعی کلاچای در ادامه   از پرداخت بیش از 11میلیارد تومان مستمری به  یک هزار و 535نفر از مستمری بگیران  زیر پوشش تامین اجتماعی این بخش در سه ماهه نخست سال جاری خبر داد .

به گفته  صادق پور  ، از مجموع جمعیت بیش از 33هزار نفری بخش کلاچای 38درصد برابر با 12هزار و 650نفر در این بخش زیر پوشش تامین اجتماعی قرار دارند.

وی افزود : جعفرپور: سازمان تامین اجتماعی به عنوان نهادی درخدمت تولید واقتصاد ملی وسازمانی با کارکرد حمایت از فعالان اقتصادی دربرابر مخاطرات اقتصادی وظیفه ای خطیر دارد که باحمایت وهمراهی وهمدلی شرکا اجتماعی مصمم هستیم گامهای بزرگی درارتقاء کیفی خدمات بیمه ای ودرمانی وتحقق آرمان تامین اجتماعی دیجیتال واعتلای شفافیت پاسخگو ومشتری مدار باشیم.

وی افزود :سازمان تامین اجتماعی شعبه کلاچای بهمن 92تاسیس وبرطبق آخرین آمار اردیبهشت ماه99بیمه شده اصلی این شعبه 4009نفر،ومستعمری بگیراصلی 1535 میباشند

رییس اداره تامین اجتماعی کلاچای درادامه  از تسهیل در فرایند خدمات رسانی به افراد تحت پوشش در قالب دولت الکترونیک خبر داد و گفت: این شرایط بسترهای لازم را برای خدمات دهی غیر حضوری جامعه هدف فراهم می کند.

معصومه صادق پور  همچنین از بدهی دو میلیارد تومانی کارفرمایان به این شعبه خبر داد و افزود: برای وصول این مبلغ تعاملات سازنده با کارفرمایان داریم.

وی همچنین از انتقال شعبه تامین اجتماعی این بخش از مکان فعلی به مکان جدید در مرکز شهر طی سه چهار ماه آینده خبر داد و گفت: این اقدام در راستای تسهیل در فرایند خدمات رسانی و کاهش هزینه ها از سوی مردم انجام می گیرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز