فرماندار رشت در جلسه شورای اداری؛

با رویکرد و اقدام انقلابی بر مشکلات فائق می شویم

۱۳۹۹/۰۵/۱۶ - ۰۸:۵۲:۴۴
کد خبر: ۱۰۴۰۳۲۵
با رویکرد و اقدام انقلابی بر مشکلات فائق می شویم
فرماندار رشت با بیان اینکه امروز در حساس ترین بهره زمانی کشور قرار داریم، تاکید کرد: یقینا با رویکرد و اقدام انقلابی این برهه سخت را نیز پشت سر خواهیم گذاشت.

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان ؛ مهندس علی فتح اللهی در جلسه شورای اداری شهرستان رشت  با تاکید بر حفظ آرمان‌های شهدا و انقلاب اسلامی، افزود: امروز همه ما در راستای حراست از خون شهدا و آرمان های انقلاب، مسئول و  وظیفه خطیری را عهده دار هستیم.

فرماندار رشت افزود: امروز ایران اسلامی در حساس‌ترین برهه زمانی قرار دارد و دشمنان سعی بر این دارند که با تهدیدها و تحریم ها کشور را به زانو در آورند که با اتحاد و وحدت ملت ایران هرگز موفق نخواهند شد.
 
مهندس فتح اللهی ادامه داد: علی رغم همه محدودیت و شرایط ویژه اقتصادی که کشور با آن روبرو است، پروژه های ارزشمندی در سطح استان اجرایی شده است.
 
وی با تاکید بر اینکه با نگاه و عملکرد انقلابی بر مشکلات فائق خواهیم آمد خاطرنشان کرد: با این نگاه در برابر کم و کاستی ها نخواهیم هراسید.
 
فرماندار رشت به در پیش بودن هفته دولت اشاره کرد و اظهار داشت: همه ما در قبال مسئولیتی که داریم باید پاسخگو باشیم، این مسئولیت ها دائمی نبوده و در این مدت کوتاه از فرصت ها بهره گرفته و خدمت به مردم را سرلوحه برنامه ها قرار دهیم.
 
فتح اللهی اضافه کرد: با توجه به شرایط موجود فرصت برای توسعه و سرمایه گذاری را فراهم کنید، در این شرایط حساس همگان مسئولیم که دولت را یاری کنیم.
 
وی با تاکید بر اینکه برنامه ها و فعالیت ها نباید به کندی پیش رود گفت: هیچ گونه کم کاری و بهانه ای در این راستا پذیرفتنی نیست زیرا کندی در فعالیت ها مردم را از دولت ناامید می کند.
 
فرماندار رشت به موج دوم کرونا ویروس در گیلان اشاره و تصریح کرد: بی تفاوتی در این بخش مشکلاتی را برای جامعه ایجاد می‌کند، از همین رو همه از قبیل  دستگاه های دولتی و آحاد مردم باید با رعایت دقیق اصول بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی، از شیوع بیش از پیش این بیماری جلوگیری کنند.
 
فرماندار رشت همچنین با تبریک پیشاپیش روز خبرنگار، خاطر نشان کرد:  مسئولین ادارات باید به خوبی از ظرفیت قشر فرهیخته خبرنگار و اصحاب رسانه در جهت انعکاس عملکرد حوزه خود  استفاده کنند.‌

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز