رییس هیات کشتی گیلان ؛

پیگیری احداث خانه کشتی در گیلان / تشکیل بانک اطلاعاتی از پیشکسوتان و ورزشکاران این رشته

۱۳۹۹/۰۵/۱۹ - ۲۱:۳۶:۲۴
کد خبر: ۱۰۴۱۷۰۸
پیگیری احداث خانه کشتی در گیلان / تشکیل بانک اطلاعاتی از پیشکسوتان و ورزشکاران این رشته
امیر رضی زاده رییس هیات کشتی گیلان در جمع خبرنگاران گفت : احداث خانه کشتی در استان در حال پیگیری است.

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان ؛ امیر رضی زاده رییس هیات کشتی استان گیلان در جمع اصحاب رسانه ضمن تبریک روز خبرنگار اظهار داشت : اصحاب رسانه نقش سازنده و موثری در جامعه دارند که در تمام طول سال در شرایط مختلف به فعالیت می پردازند و عرصه خبر رسانی پیشگام هستند.

وی افزود : قطعا از ظرفیت اصحاب رسانه گیلان در جهت رشد و توسعه رشته کشتی در استان بهره گیری خواهد شد و اعتقاد ما این است که رسانه ها حق انتقاد سازنده دارند و انتقادات مسلما به روند رشد و بهره وری کمک خواهد کرد.

رضی زاده ضمن تشریح فعالیت های هیات کشتی گیلان گفت : پس از برگزاری انتخابات مجمع هیات کشتی گیلان به سمت ریاست این هیات انتخاب شدم و برنامه ها و هدف های کوتاه مدت و بلند مدتی مد نظر اینجانب و همکارانم در هیات می باشد.

وی خاطر نشان کرد : در وهله اول درصدد هستیم بانک اطلاعاتی از ورزشکاران ،مدال آوران ،مربیان و داوران این رشته تشکیل دهیم و بدین طریق به سابقه ی فعالیت این عزیزان در کشتی پی خواهیم برد.

رییس هیات کشتی گیلان ادامه داد : تشکیل بانک اطلاعاتی در حقیقت یکی از شاخص های ارزیابی فدراسیون می باشد و ما تلاش داریم که از طریق روسای هیات های شهرستانی این بانک اطلاعاتی را ایجاد کنیم.

وی در خصوص ایجاد زیر ساخت های مناسب برای کشتی گفت : هدف ما ایجاد خانه کشتی است که متاسفانه در گیلان وجود ندارد و با همکاری اداره کل ورزش و جوانان و ریاست محترم فدراسیون کشتی جمهوری اسلامی دو زمین برای احداث خانه کشتی به ما تعرفه شده یک زمین 6 هزار متری در مسکن مهر رشت که آقای دکتر نوبخت نیز دستور مستقیم داده اند و دیگری زمین باهنر و مقرر شده است که چند طرح را انجام و در اختیار اداره کل ورزش و جوانان گیلان قرار دهیم تا انشاالله یک خانه کشتی در خور شان استان گیلان احداث شود. البته در زمانی که سرپرستی هیات استان گیلان را عهده دار بودم استارت ایجاد خانه کشتی در شهر انزلی را زدیم و اکنون 60 درصد پیشرفت فیزیکی دارد که انشاالله اگر بحث کرونا به ما اجازه دهد ظرف چند ماه آینده آن خانه به بهره برداری خواهد رسید.همچنین روسای هیات های کیاشهر و سیاهکل پیگیر دریافت زمین برای احداث خانه کشتی هستند و مقرر شده که با کمک خیرین استان این دو خانه کشتی هم استفاده شود .

وی با اشاره به لزوم بهره گیری از توانمندی و تجارب ورزشکاران این رشته گفت : از پیشکسوتان این رشته دعوت خواهیم کرد تا ما را از نظرات و تجارب خود بی بهره نگذارند و از ظرفیت پرفسور بهمن میرزایی که عضو کمیته علمی اتحادیه فدراسیون کشتی هستند در جهت برگزاری دوره ها و کارگاههای آموزشی استفاده خواهیم کرد و هدف های خوبی مد نظر هیات کشتی استان قرار دارد.

وی خاطر نشان کرد : تفاهم نامه ای با آموزش و پرورش استان منعقد شده است که در بحث استعدادیابی از ظرفیت آموزش پرورش و هیات های شهرستانی بهره گیری شود .

 رضی زاده افزود : با بسیج ورزشکاران استان گیلان نیز نشست خوبی داشتیم که از ظرفیت بسیج و سپاه استان نیز استفاده خواهد شد و انشاالله بتوانیم کشتی گیلان را به آن جایگاه شایسته ای که باید داشته باشد برسانیم.

وی ادامه داد : هیات کشتی گیلان از لحاظ شاخص های ارزیابی فدراسیون در رتبه سیزدهم قرار دارد و امیدوارم که به رتبه های بهتری دست یابد.

وی با بیان اینکه مربیان رشته کشتی باید بروز باشند عنوان کرد : درصدد هستیم تا با برگزاری دوره ها مربیان خود در شهرستانها را بروز نماییم و آمار فعالین کشتی در فرنگی و آزاد را ارتقا بخشیم.همچنین باید روسای هیات های شهرستانی را تشویق نماییم تا در فرصتی که پیش رو دارند فعالیت های ارزنده ای داشته باشند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز