کرونا حریف کنکور سراسری نشد/ برگزاری کنکور هنر در گیلان با رعایت پروتکل های بهداشتی

۱۳۹۹/۰۵/۳۰ - ۱۴:۳۳:۲۶
کد خبر: ۱۰۴۶۹۴۸
کرونا حریف کنکور سراسری نشد/ برگزاری کنکور هنر در گیلان با رعایت پروتکل های بهداشتی
علیرغم جولان ویروس کرونا در جهان، این ویروس منحوس و متقلب، حریف کنکور سراسری نشد و داوطلبان رشته هنر با رعایت پروتکل های بهداشتی در این ماراتون علمی شرکت کردند.

به گزارش برگزاری برنا از گیلان ؛ صبح امروز همزمان با سراسر کشور بزرگترین ماراتون علمی کشور یعنی کنکور سراسری رشته هنر در سراسر استان گیلان برگزار شد.

هزاران تن از دانش‌آموزان گیلانی امروز با حضور در مراکز آزمون کنکور سراسری در رشته هنر با هم ردیفان خود در این رشته آزمون دادند.

حضور داوطلبان کنکور سراسری هنر در مراکز آزمون با پوشش ماسک، دستکش و همچنین فراهم آوردن فضای بهداشتی مطابق با ضوابط تعریف شده وزارت بهداشت یکی از نکته های قابل تامل در کنکور سراسری امسال بود که برگزاری آن را با کنکور های پیشین متمایز کرد.

کارشناسان بهداشت دانشگاه علوم پزشکی گیلان پروتکل های قبل، حین و بعد از اجرای آزمون هنر را طی دیروز و امروز در سه حوزه امتحانی کنکور هنر در سطح شهر رشت انجام داده و با فعال کردن تیم‌هایی به جهت گندزدایی محل‌های آزمون حاضر شدند.
همچنین پیش از آغاز کنکور سراسری هنر، ۶ ناظر بهداشتی در سه حوزه امتحانی کنکور سراسری هنر در رشت در زمان پر کردن چک لیست های قبل و حین آزمون حضور فعال داشته و بر روند فاصله‌گذاری مطابق پروتکل های بهداشتی نظارت کردند.

گفتنی است نظارت های کارشناسان بهداشت به قبل و حین آزمون سراسری کنکور متوقف نشد بلکه پس از آزمون نیر کارشناسان در خروج افراد نظارت داشته و بعد از خروج آخرین فرد از حوزه امتحانی، محل حوزه امتحانی کنکور را ترک کردند.

علاوه بر شهر رشت اقدام مشابه کارشناسان بهداشت محیط جهت ایمن کردن قبل، حین و پس از آزمون سراسری کنکور در ۱۳ شهرستان استان که آزمون کنکور در آن برگزار شد، صورت گرفت.

تب سنجی و الزام داوطلبان به استفاده از ماسک در حوزه آزمون کنکور ، یکی از ضروریات وارد شدن داوطلبان سراسری بود و کارشناسان بهداشتی به آن دسته از داوطلبانی که بدون ماسک در حوزه‌های امتحانی حضور داشتند، ماسک رایگان توزیع کردند.

گفتنی است فردا نیز کنکور سراسری در ۳حوزه امتحانی در رشت برگزار خواهد شد و علاوه بر آن ۱۲ شهرستان استان نیز درگیر کنکور سراسری خواهند بود و همچون امروز کارشناسان بهداشت محیط قبل، حین و پس از کنکور سراسری در محل‌های آزمون به جهت گندزدایی و نظارت بر فاصله‌گذاری اجتماعی حضور خواهند داشت.

هم اکنون نیز تیم گندزدایی دانشگاه علوم پزشکی گیلان به همراه ناظرین بهداشت محیط در محل دانشگاه گیلان در حال گندزدایی حوزه امتحانی به جهت فراهم شدن فضای امن جهت حضور داوطلبان کنکور ریاضی و فیزیک برای آزمون صبح فردا هستند.

67433

6777

89999

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز