در محور "آستانه‌اشرفیه به لاهیجان"؛

عدم توجه به جلو، جان عابر۲۱ ساله را گرفت

۱۳۹۹/۰۶/۲۳ - ۱۵:۱۱:۲۷
کد خبر: ۱۰۵۷۹۵۶
عدم توجه به جلو، جان عابر۲۱ ساله را گرفت
رئیس پلیس راه استان از جان‌باختن یک تن و مجروح شدن دو نفر بر اثر برخورد سواری چانگان با عابر پیاده در محور "آستانه‌اشرفیه به لاهیجان" خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان ؛ سرهنگ "جاور صفاری"  با اعلام این خبر گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مبنی بر وقوع تصادف در محور "آستانه‌اشرفیه به لاهیجان" نرسیده به پمپ بنزین، بلافاصله ماموران پلیس راه به محل حادثه اعزام شدند.

این مقام انتظامی افزود: با حضور پلیس و تیم‌های امدادی در محل اعلامی و بررسی‌های به عمل آمده مشخص شد، یک دستگاه سواری چانگان با یک نفر عابر پیاده برخورد کرده است.

وی با بیان اینکه در این حادثه عابر 21 ساله به علت شدت جراحات وارده در دم جان‌باخت ادامه داد: دو سرنشین سواری چانگان مجروح و توسط عوامل اورژانس به مراکز درمانی منتقل شدند.

سرهنگ صفاری تصریح کرد: کارشناسان علت این حادثه را عدم توجه به جلو راننده سواری چانگان اعلام کردند.

رئیس پلیس راه استان گیلان در پایان با اشاره به اینکه رفتارهای‌ غیرقابل پیش‌بینی و ناگهانی راننده وسیله جلویی نیز در این نوع از تصادفات بی‌تاثیر نیست به رانندگان توصیه کرد، با رعایت سرعت مجاز، فاصله ایمن، توجه به جلو، عدم استفاده از تلفن همراه، پرهیز از خوردن و آشامیدن، اجتناب از ترمز ناگهانی و گردش و تغییر مسیر ناگهانی از بروز حادثه جلوگیری کنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز