فرماندار رشت در جلسه شورای ساماندهی امور جوانان؛

جوانان فرصتی طلایی برای پیشرفت کشورند

۱۳۹۹/۰۷/۱۵ - ۰۸:۵۸:۴۷
کد خبر: ۱۰۶۹۲۸۳
جوانان فرصتی طلایی برای پیشرفت کشورند
فرماندار رشت با تاکید بر لزوم فراهم آوردن فضای مناسب جهت به کارگیری منابع انسانی جوان و توانمند جهت پشت سر گذاشتن مشکلات کشور، گفت: جوانان فرصت طلایی برای جامعه هستند که باید بستر مناسب جهت فعالیت آنان در عرصه های مختلف فراهم شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان ؛ علی فتح اللهی امروز در نشست شورای ساماندهی امور جوانان با بیان اینکه امنیت زیربنای توسعه و رشد در مباحث اقتصادی و اشتغال است، افزود: اگر بزرگترین سرمایه گذاری در اشتغال فراهم شود اما امنیت نباشد، هرگز موفق نخواهیم شد.

فرماندار رشت با تاکید بر اینکه همه ما در مقابل مردم مسئولیم افزود: جوان ها یک فرصت طلایی برای نظام و کشور محسوب می شوند.
 
مهندس فتح اللهی با تاکید بر اینکه جوان ها توانمندی های لازم را در بخش های مختلف دارند، خاطرنشان کرد: وظیفه مسئولان است زمینه اعتماد به جوانان و ایجاد بستر مناسب  برای فعالیت های را این قشر فراهم کنند.
 
وی احساس مسئولیت فرد فرد جامعه را مهمترین پیش نیاز توسعه هر جامعه برشمرد و تصریح کرد: اگر همه آحاد جامعه، در قبال آن احساس مسئولیت نمایند، بسیاری از مشکلات امروزی قابل رفع خواهد بود.
 
فرماندار رشت با اشاره به جنگ اقتصادی و تحریم های ظالمانه دشمنان علیه کشور، اظهار داشت: به طور یقین اگر چنین فشارهای اقتصادی و سیاسی بر علیه هر کشوری غیر از جمهوری اسلامی تحمیل می شد امروز آثاری از آن کشور باقی نمی ماند.
مهندس فتح اللهی با بیان اینکه کشور ایران به لحاظ ظرفیت های مختلف طبیعی، استراتژیک و منابع انسانی و برخورداری ساختار سیاسی که در راس آن ولی فقیه عادل و جامع الشرایط قرار دارد با همه کشورهای جهان متفاوت است، گفت: با وجود فشارهای اقتصادی ناشی از تحریم های ظالمانه، نباید همه مشکلات را به گردن تحریم ها بیندازیم و با بهره گیری ظرفیت های مختلف طبیعی و منابع انسانی جوان و توانمند، مشکلات پیش رو را پشت سر گذاریم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز