رییس مجمع نمایندگان گیلان تاکید کرد؛

مسوولین ورزش استان به گسترش ورزش همگانی توجه ویژه ای دارند / لزوم برنامه ریزی های جهت دار برای موفقیت مدال آوران و ورزشکاران گیلانی در المپیک

۱۳۹۹/۰۸/۰۵ - ۱۱:۰۸:۴۷
کد خبر: ۱۰۷۸۱۲۴
مسوولین ورزش استان به گسترش ورزش همگانی توجه ویژه ای دارند / لزوم برنامه ریزی های جهت دار برای موفقیت مدال آوران و ورزشکاران گیلانی در المپیک
دکتر احمد دنیامالی در گفتگویی که در حاشیه دیدار مسوولان ورزشی استان با برخی از نمایندگان استان صورت گرفت ،گفت : مسوولان و متولیان ورزش گیلان به بحث توسعه و گسترش ورزش همگانی در جامعه توجه ویژه ای دارند.

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان ؛ احمد دنیامالی رییس مجمع نمایندگان گیلان و نماینده مردم بندر انزلی در مجلس شورای اسلامی در گفتگویی اظهار داشت : استان گیلان یک استان ورزشی است و ظرفیت های خوبی در ورزش داریم.

وی با بیان اینکه باید دیدگاه مبتنی بر برنامه محوری در ورزش استان داشته باشیم ،عنوان کرد : باید برای هر رشته ی ورزشی برنامه ی جامعی داشته باشیم و چشم اندازی که برای ورزش استان ترسیم می گردد باید به خوبی تدوین و ترسیم شود تا در آینده شاهد موفقیت ورزشکاران در سطح المپیک و میادین بین المللی باشیم.

دنیامالی با اشاره به کسب سهمیه المپیک توسط چند تن از ورزشکاران گیلانی در رشته های مختلف اذعان داشت :در طول تاریخ ورزش گیلان تنها ورزشکاری که توانست در المپیک مدال کسب کند مرحوم نامجو بوده و انتظار ما این است که با یک برنامه ریزی به سمت و سویی که ورزشکاران گیلانی در المپیک مدال آوری کنند برویم.

رییس مجمع نمایندگان گیلان ادامه داد : تاکید نمایندگان مجلس استان به جز بحث ورزش قهرمانی به حوزه ورزش همگانی و گسترش آن است و البته مسوولان ورزش استان در این زمینه فعالیت های خوبی تا کنون انجام داده اند اما ورزش همگانی جایگاهی فراتر از حد تصور دارد چون به حوزه سلامت جسم و روان بر می گردد و هر چقدر مردان و زنان گیلانی ورزش همگانی را جدی بگیرند در استان از انواع بیماریها و تخت های بستری بیمارستانی فاصله خواهیم گرفت .

دنیامالی تصریح کرد : طبیعتا وقتی که ورزش همگانی نهادینه شود اقشار مختلف مردم اعم از کشاورز و کارگر و ... با توان بهتری به کار و فعالیت می پردازند.

وی اضافه کرد : از مدیران ورزش استان گیلان درخواست کرده ایم که در حوزه ورزش همگانی شهرداری ها را پای کار بیاورند چون شرایط مناسبی در استان از نظر اقلیمی و فضاهای باز و طبیعت داریم که می تواند به ورزش ما کمک کند و نیازمند تعامل شهرداری ها ،شوراها و دهیاری هاست و امیدواریم که بدین طریق ورزش همگانی را در بین آحاد مختلف جامعه گسترش دهیم.

وی در پایان از متولیان ورزش استان به جهت پیگیری مباحث مربوط به پروژه های عمرانی ورزشی و رشد و توسعه ورزش در گیلان تشکر و قدردانی کرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز