تشدید نظارت بر اجرای پروتکل‌های بهداشتی در صنوف و اماکن عمومی

۱۳۹۹/۰۸/۰۷ - ۱۴:۴۳:۵۷
کد خبر: ۱۰۷۹۵۳۳
تشدید نظارت بر اجرای پروتکل‌های بهداشتی در صنوف و اماکن عمومی
نشست ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا شهرستان قرچک به ریاست بهمن خطیبی فرماندار و با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری، سرپرست بخشداری مرکزی، شهردار، مدیر شبکه بهداشت و درمان و دیگر مدیران دستگاه‌های عضو برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ فرماندار شهرستان قرچک از تشدید نظارت‌ بر نحوه اجرای پروتکل‌های بهداشتی در صنوف، ادارات و کلیه اماکن عمومی خبر داد و گفت: تشدید نظارت‌ها با بازدید از اماکن عمومی، گندزدایی مراکز تردد و تجمع از جمله ادارات، بانک‌ها و ناوگان حمل و نقل عمومی در دستور کار قرار گیرد.

خطیبی اظهار داشت: مطابق مصوبات ستاد ملی کرونا فعالیت آندسته از گروه‌های شغلی که می‌توانند در وضعیت زرد کرونا به فعالیت بپردازند مشروط به رعایت پروتکل‌های بهداشتی، رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی و سایر الزامات سلامت محیط کار است.

وی افزود: ادارات ملزم به رعایت تمامی موارد بهداشتی هستند در غیراینصورت برخورد لازم با متولیان مربوطه صورت می‌گیرد.

فرماندار عنوان کرد: اتاق اصناف بایستی تشدید نظارت بر صنوف را در دستور کار قرار دهد چرا که بازار به دلیل تجمع افراد، کانون سرایت این ویروس خطرناک است.

وی تصریح کرد: با فرارسیدن فصل سرما نباید در تامین مواد ضدعفونی کننده و ماسک دچار مشکل شویم و در این‌خصوص اداره صمت از متقاضیان راه‌اندازی این نوع تولیدات حمایت کند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز