با حضور مدیر کل زندانهای استان گیلان انجام شد؛

آزادی ۱۲ زندانی از زندان لاهیجان

۱۳۹۹/۰۸/۱۱ - ۱۱:۵۵:۳۷
کد خبر: ۱۰۸۱۱۸۱
آزادی ۱۲ زندانی از زندان لاهیجان
به یمن فرارسیدن هفته وحدت و میلاد پر خیر و برکت پیامبر مهربانی ها و آخرین رسول آسمانی ، حضرت محمد مصطفی (ص) اداره زندان لاهیجان میزبان مدیر کل زندانهای استان گیلان و امام جمعه این شهرستان بود تا شاهد آزادی ۱۲ زندانی از این زندان باشد .

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان ؛ با همت حجت الاسلام والمسلمین سلیمانی امام جمعه و نماینده ولی فقیه شهرستان لاهیجان و اهدای مبالغی ، زمینه آزادی ۱۲ زندانی به یمن هفته وحدت انجام شد .

حجت الاسلام سلیمانی امام جمعه شهرستان لاهیجان ضمن تبریک فرخنده میلاد حضرت ختمی مرتبت محمد مصطفی(ص) وهفته وحدت ، عنوان داشت : اهدای این آزادی از سوی بنده نیست بلکه موهبتی از سوی خداوند و پیامبر عظیم الشان ( ص )‌اسلام است .

ایشان با یادآوری اینکه انسان هر لحظه که اراده نماید می تواند تغییر کرده و توبه نماید عنوان داشت : درب های توبه برای هیچ بنده ای بسته نیست و شما نیز باید قدر این نعمتی که نصیبتان شده یعنی آزادی را پاس بدارید و دیگر هرگز یک اشتباه را دو بار تکرار نکنید .

محمدی اصل مدیر کل زندانهای استان گیلان نیز در جشن آزادی زندانیان ، ضمن خرسندی از حضور امام جمعه محترم شهرستان لاهیجان و کمک ایشان برای آزادی ۱۲ نفر از زندانیان این شهرستان ، اظهار امیدواری کرد تا این عمل خداپسندانه بیشتر از پیش ادامه یابد

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز