معاون استاندار گیلان:

زمینه مشارکت حداکثری مردم در انتخابات فراهم شود

۱۳۹۹/۱۰/۱۳ - ۱۳:۱۸:۴۳
کد خبر: ۱۱۱۳۸۰۱
زمینه مشارکت حداکثری مردم در انتخابات فراهم شود
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گیلان ایجاد مشارکت حداکثری را نیازمند جلب رضایت و بهبود معیشت مردم خواند و به مسئولان تأکید کرد که زمینه تحقق آن را فراهم سازند.

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان ؛ اولین جلسه ستاد انتخابات استان با محوریت ارائه راهکارهای مشارکت حداکثری برای انتخابات ریاست جمهوری و شورای اسلامی شهر و روستا بصورت ارتباط تصویری با حضور فرمانداران برگزار شد.

در این جلسه معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گیلان با تسلیت ایام شهادت حضرت زهرا(س) و سالگرد شهادت سردار قاسم سلیمانی به بیان راهکارهای مشارکت هرچه بیشتر مردم در این رویداد سیاسی پرداخت و با اشاره به تاکید وزیر کشور بر لزوم توجه به چهار اولویت امنیت، انتخابات، کرونا و معیشت از سوی مسئولان در ایام پیش رو، اظهار داشت: فرمانداران باید به موضوعات مطرح شده، توجه کنند و آنها را در اولویت کارهای خود قرار دهند.

وی به شعارهای پیشنهادی وزارت کشور برای انتخابات پیش رو اشاره و اضافه کرد: شعارهایی همچون انتخابات در تراز جمهوری اسلامی، گام دوم انتخابات، قانونمندی و بی‌طرفی و مشارکت فراگیر از شعار پیشنهادی ستاد انتخابات کشور برای انتخابات سال ١۴٠٠ است که همه باید در سخنان خود به بازنشر و تبیین آنها بپردازند.

قاسم نژاد ایجاد مشارکت حداکثری را نیازمند جلب رضایت و بهبود معیشت مردم خواند و افزود: مسئولان بعنوان افراد پیشرو در جلب رضایتمندی و ایجاد امید در مردم باید همواره برای رفع موانع تلاش کنند.

در ادامه این جلسه فرمانداران شهرستان های رشت، فومن، آستانه، لنگرود ، صومعه سرا و آستارا به بیان دیدگاه ها و نظرات خود در خصوص محورهای جلسه پرداختند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز