پگاه گیلان گواهینامه جایزه تعالی منابع انسانی را دریافت کرد

۱۳۹۹/۱۰/۱۷ - ۲۲:۳۷:۵۲
کد خبر: ۱۱۱۶۷۱۹
پگاه گیلان گواهینامه جایزه تعالی منابع انسانی را دریافت کرد
شرکت شیر پاستوریزه پگاه گیلان به دلیل توجه به مدیریت منابع انسانی موفق به کسب گواهینامه جایزه تعالی منابع انسانی در سطح تقدیرنامه 3 ستاره شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان ؛ مهندس موسی اسماعیل‌زاده مدیرعامل و نایب‌رئیس هیات مدیره و مهندس محسن لاریجانی مدیر اداری و منابع انسانی شرکت پگاه گیلان با حضور در مرکز همایش‌های سازمان مدیریت صنعتی تهران گواهینامه جایزه تعالی منابع انسانی  را دریافت کردند.

این گواهینامه، در راستای استقرار مدل تعالی منابع انسانی و برای اولین بار در شرکت‌های تابعه صنایع شیر ایران، توسط شرکت شیر پاستوریزه پگاه گیلان کسب‌شده است.

برای پیاده‌سازی این سیستم، معیارهای رهبری، نقشه استراتژیک، برنامه‌ریزی و تأمین، توسعه،جبران خدمات، روابط کار و کارکنان، نتایج ادراکی، نتایج سازمان و نتایج عملکردی کارکنان منابع انسانی مورد ارزیابی قرار گرفت.

گفتنی است، مدل تعالی منابع انسانی با بهره‌گیری از مدل‌های تعالی سازمانی، به همت انجمن مدیریت منابع انسانی ایران و با همکاری و تلاش جمعی از اندیشمندان این حوزه در طول چند سال تحقیق و کار مداوم طراحی و اجراشده است .شانزدهمین کنفرانس بین‌المللی توسعه منابع انسانی 14 تا 17 دی‌ماه 1399 با حضور  دکتر میرزایی معاون اقتصادی وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی، مهندس صالح نیا معاون وزیر صمت و مدیرعامل سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران و دکتر همایون‌فر رئیس انجمن مدیریت منابع انسانی ایران برگزار شد.

 

3

5

4

2

1

9

0

6

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز