کشف بیش از ۴ تن روغن احتکاری در رشت

۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۱۲:۵۳:۵۱
کد خبر: ۱۱۲۲۹۰۳
کشف بیش از ۴ تن روغن احتکاری در رشت
معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی استان گفت: 4 تن و 765 کیلوگرم روغن خوراکی احتکاری در شهرستان رشت کشف شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان ؛ سرهنگ "حسین حسن‌پور" در گفت‌وگویی به شناسایی و برخورد با احتکار کنندگان ارزاق عمومی و مورد نیاز مردم اشاره کرد و گفت: مبارزه با برهم زنندگان نظام اقتصادی در دستور کار پلیس قرار دارد.

وی با بیان اینکه در این راستا ماموران پلیس امنیت عمومی استان از احتکار مقدار زیادی روغن خوراکی در شهر رشت مطلع شده و بررسی موضوع را در دستور کار قرار دادند افزود: پس از اقدامات اطلاعاتی صورت گرفته و محرز شدن صحت موضوع، یک دستگاه تریلی که قصد تخلیه روغن‌ها را داشت در شهر رشت مورد شناسایی قرار گرفت.

معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی استان گیلان تصریح کرد: ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی با هماهنگی قضائی در بازرسی از خودرو مورد نظر، 4 تن و 765 کیلوگرم روغن احتکاری را کشف کردند.

این مقام انتظامی به معرفی متهم 32 ساله این پرونده به مرجع قضائی اشاره کرد و اذعان داشت: کارشناسان ارزش روغن‌های کشف شده را 74 میلیون و 300 هزار ریال برآورد کردند.

سرهنگ حسن‌پور در پایان با تاکید بر برخورد قاطعانه پلیس با کسانی که بخواهند با احتکار کالا در بازار اخلال ایجاد کنند از شهروندان خواست، در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت مخل نظام اقتصادی، موضوع را از طریق سامانه 110 به پلیس اطلاع دهند.


 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز