برنامه ریزی سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری رشت برای بارش احتمالی برف

۱۳۹۹/۱۱/۰۱ - ۱۹:۳۳:۲۷
کد خبر: ۱۱۲۳۸۳۷
برنامه ریزی سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری رشت برای بارش احتمالی برف
با توجه به پیش بینی هواشناسی مبنی بر احتمال بارش برف جلسه ستاد بحران سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری رشت برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان ؛ حمیدرضا محمدی رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری رشت در این جلسه با اشاره به برنامه ریزی های صورت گرفته در زمان بارش برف اظهار داشت: پرسنل سازمان در تمام حوزه ها در آماده باش کامل هستند و شرح وظایف هر حوزه تشریح شده است.

وی با اشاره به اماکن ورزشی سازمان گفت: اولین مکان برای اسکان افراد در راه ماندگان در صورت ایجاد وضعیت بحرانی بارش برف مجموعه های ورزشی هستند.

رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری رشت تجهیز مجموعه چند منظوره سردار شهید سپهبد سلیمانی به سیستم گرمایشی و سایر موارد اسکان را مورد تأکید قرارداد و افزود: در صورت ایجاد وضعیت بحرانی در زمان بارش برف با توجه به بحران کرونا اسکان افراد در راه مانده شرایط ویژه ای را می طلبد و سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری رشت در این خصوص رعایت پروتکلهای بهداشتی را مدنظر قرار داده است و تدابیر لازم در این خصوص اندیشیده شده است.

محمدی با اشاره به آمادگی کامل ظرفیت های گرم خانه و سامانکده سازمان با رعایت پروتکلهای بهداشتی خاطرنشان کرد: تیم‌های گشت این سازمان برای ساماندهی افراد بی‌خانمان با توجه به ظرفیت‌های سازمان در زمان بارش برف فعال و فعالیت های خود را افزایش خواهند داد.

وی با تاکید بر ایجاد نشاط اجتماعی در زمان بارش موهبت الهی برف در کنار توجه به بحران کرونا گفت: باید روحیه نشاط برای شهروندان حفظ شود بدین منظور برگزاری مسابقه عکاسی از سازه های دست ساز شهروندان با عنوان هر خانه یک مجسمه برفی از سوی سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری رشت برگزار می شود و به برترین عکسهای ارسالی جوایزی به رسم یادبود اهدا می شود و همچنین در صورت موافقت و اخذ مجوزهای لازم از مراجع ذیصلاح جهت برگزاری جشنواره در محیط رو باز ساخت مجسمه های برفی با دعوت از هنرمندان انجام و کلیپ آن تهیه و در فضای مجازی منتشر می شود.

محمدی در خصوص برنامه های آموزشی سازمان در زمان بارش برف افزود: ترویج شهروندان به فرهنگ برف روبی، برف تکانی درختان ، عدم پارک خودرو در کنار خیابانها ، استفاده از زنجیر چرخ و کاهش ترددهای غیرضروری از جمله موارد تولید محتوای سازمان در زمان بارش برف است.

وی خاطرنشان کرد: سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری رشت در کنار مجموعه مدیریت شهری تمام توان خود را برای بهره‌مندی شهروندان از موهبت الهی برف به کار می گیرد تا خاطرات و لحظات زیبایی از بارش برف ۹۹ برای شهروندان به یادگار بماند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز