آغاز اولین لیگ تندرستی کشور در استان گیلان

۱۳۹۹/۱۱/۰۴ - ۰۸:۴۶:۱۰
کد خبر: ۱۱۲۴۷۳۰
آغاز اولین لیگ تندرستی کشور  در استان گیلان
رییس هیات ورزشهای همگانی گیلان ، از آغاز لیگ تندرستی مقارن باایام دهه فجر در گیلان خبرداد.

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان ؛ علیرضا زهری، رییس هیات ورزشهای همگانی گیلان ضمن تبریک این ایام فرخنده وگرامیداشت شهدای انقلاب اسلامی مطرح کرد: لیگ تندرستی باهدف ارتقا فعالیت بدنی در جامعه ، توسعه ورزشهای همگانی وجلوگیری از کم تحرکی و چاقی دربین مردم درکشور و استان ما آغاز می شود.

وی گفت : این طرح از چهارم بهمن ماه جاری آغاز میشود وتا ۲۹اسفند ۹۹ادامه خواهد داشت. این لیگ ، رقابت محوربوده و استان های مختلف در سطح کشور باهمدیگر دراین لیگ به رقابت می پر دازند.

زهری بابیان اینکه ؛همه شهروندان گیلانی میتوانند هرروز هفته به سایت برگزاری لیگ تندرستی     http://irantandorosti.ir      مراجعه نموده وبابرنامه های تمرینی آشناشوند وسپس به مدت ۳۰ثانیه از تمرینات ورزشی خود فیلم گرفته و با ذکر مشخصات فردی و ذکر شهرستان و استان محل سکونت خود ، فیلم راارسال کنند.

وی افزود: هر ویدئو ارسالی برای فرد یک امتیاز داشته و یک امتیاز هم به استان داده خواهد شد.

رییس هیات ورزشهای همگانی گیلان تاکید کرد:  تعداد مشارکت افراد در ویدیو های ارسالی و در نظر گرفتن جمعیت استان، امتیاز و جایگاه استان را در جدول رده بندی مشخص می کندو پس از پایان لیگ ۱۶ تیم اول در سال آینده در لیگ‌برتر  و شانزده تیم دوم در لیگ دسته اول حضور خواهند  داشت.

وی گفت : در پایان از استانها و شهرستانهای برتر تقدیر خواهد شد و همچنین ۱۴ جایزه ۱۰ میلیون ریالی به افرادی که بیشترین مشارکت داشته باشند  و به ۴ نفر در پایان هر هفته هر ۵ میلیون ریال به قید قرعه جوایزی اهدا می شود.

زهری بااشاره به اهمیت این طرح در ارتقا نشاط وسلامت جامعه افزود: دراین طرح علاوه بر رتبه بندی استانی ، شهرستانهای استان نیز رقابت میکنند و رتبه بندی خواهند شد وجوایز نفیسی به شرکت کنندگان در سطح استان اهدا خواهد شد.

وی در خاتمه ضمن تاکید بر مشارکت  مردم در لیگ تندرستی  گفت : دراین طرح بزرگ ملی به همکاری سازمان ها و نهادهای مختلف اجرایی، هیات های ورزش استان و باشگاه ها نیاز است و لازم است با یک مشارکت جمعی در ارتقا سلامت شهروندان گیلانی نقش بسزایی داشته باشیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز