تندگویان معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان؛

اعتبارات سازمان های مردم نهاد را به ۵۰۰ برابر افزایش داده ایم

۱۳۹۹/۱۱/۱۸ - ۱۲:۴۴:۲۷
کد خبر: ۱۱۳۲۸۲۰
اعتبارات سازمان های مردم نهاد را به ۵۰۰ برابر افزایش داده ایم
معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان گفت : اعتبارات سازمان های مردم نهاد را از 16 میلیارد تومان در سال 96 به حدود 300 میلیارد تومان افزایش داده ایم که تقریبا به 300 برابر رسیده است .

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان ؛ محمد مهدی تندگویان معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان در جلسه سازمان های مردم نهاد استان گیلان با بیان اینکه سطح اعتبارات سمن ها در دوسال گذشته به اندازه ای رشد  داشته که گاهی برابر با بودجه ورزش استان ها بوده است، افزود: باید ترتیبی اتخاذ کنیم که این اعتبارات با مدیریت بهنگام تبدیل به تهدیدی نشود و بعبارتی هزینه کرد اعتبارات در سایه شفافیت مالی بدور از هر گونه شایبه ای باشد .

وی مدیریت در حوزه جوانان و سازمان های مردم نهاد را با توجه به تنوع دیدگاهها و نیز نیاز به تجربه اندوزی جوانان برای انجام کارهای تیمی و تشکیلاتی کاری بسیار دشوار و البته حایز اهمیت برشمرد و یاد آورشد : در ساختار ورزش هر فردی که مدیریت این حوزه را برعهده می گیرد بواقع به یک تبعیدگاهی در انجام امو ر اداری برخورد می کند و این محتاج به تجربه مدیریتی و گذر زمان دارد تا بتوان ساختار امور جوانان را بهنگام و در راستای اهداف آن ساماندهی کرد.

وی جوانان را به رفتار تشکیلاتی  ورای انتقاد های بی پایه اساس دعوت کرد و گفت :جوانان برای دست یابی به اهداف سازمانی  خود در شیوه های جدیدی کارکردیشان باید همه ی خواسته های شان را در قالب جلسات و بر اساس مصوبات برنامه محور و پژوهش محورارایه کنند.

تندگویان تصریح کرد :سازمان های مردم نهاد جوانان به گمان اینکه با تذکر شفاهی  دامنه دارمی توانند خواسته های خود را به کرسی بنشانند، بواقع تنها زمان را از دست داده و محصولی بدست نخواهند آورد .

معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان ،  در بخش دیگری از سخنان خود بر انجام کارهای تشکیلاتی و پرهیز از بهم ریختگی اموراصرار ورزید ودر همین راستا از تفکر جهادی ای که فاقد برنامه تشکیلاتی باشد بشدت انتقاد کرد و افزود: اینکه هر مدیر بدون توجه به راهبرد توسعه کشور کاری را در لحظه انجام دهد و بر آن جهاد نام بنهد، بی گمان از تفکر دینی هم بدور است .ش

این مقام ارشد وزارت ورزش و جوانان در ادامه به زندگی برنامه مدار و تشکیلاتی حضرت محمد(ص) و علی (ع) اشاره  کرد و گفت : این بزرگواران  تشکیلات دولتی داشتند ،برنامه داشتند و هدف مشخصی را در راهبرد خود ترسیم کرده بودند و جهاد را هم در قالب تشکیلات و برنامه از پیش طراحی شده راهبری می کردند .

تندگویان افزود: بر این تفکر هر مدیری که کارهای بی برنامه خود را به کار جهادی پیوند بزند و با عوام فریبی کشور را از فرایند توسعه دور سازد، بواقع بر دین و آیین مردمش خدشه وارد آورده است .

 

photo_2021-02-06_11-51-22

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز