تقدیر و تشکر پلیس راهور از همکاری مردم در ایام عید فطر

۱۴۰۰/۰۲/۲۴ - ۱۲:۱۸:۰۶
کد خبر: ۱۱۷۸۷۵۴
تقدیر و تشکر پلیس راهور از همکاری مردم در ایام عید فطر
سرهنگ"امیر طالبی"رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان گیلان از همکاری و همراهی مردم با پلیس در ایام عیدفطر تقدیر و تشکر کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان ؛ سرهنگ"امیر طالبی"  در پایش و رصد محورهای مواصلاتی استان و ترددهای  جاده ای گفت: خوشبختانه مشکل خاصی ترافیکی در استان به ویژه در مبادی ورودی وجود ندارد و اکثر مردم طبق پروتکل های وزارت بهداشت و ستاد ملی مقابله با کرونا عمل کرده اند.

وی با اشاره به اینکه مردم فهیم جامعه اسلامی همواره با پلیس در زمینه ها مختلف همکاری کرده اند، بیان داشت: بحمدالله مردم عزیز در ایام تعطیلات عید فطر با توجه به شرایط کرونایی کشور نسبت به محدودیت های ترافیکی ستاد ملی مقابله با کرونا و وزارت بهداشت پایبند بوده و تا حدممکن از مسافرت خودداری کردند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان گیلان از همکاری و همراهی مردم با پلیس تقدیر و تشکر کرد و گفت: ان شاءالله بزودی شاهد نابودی ویروس کرونا خواهیم بود و مردم عزیز در تعطیلات و مناسبت های ملی و مذهبی با آرامش و سلامت به استان گیلان سفر کنند و مردم مهمان نواز گیلان نیز همانند گذشته با آغوش باز میزبانان هموطنان عزیزمان خواهند بود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز