فرهاد دلق پوش رئیس سازمان صمت گیلان خبر داد:

بهره برداری از ۲۶ واحد صنعتی همزمان با هفته دولت در گیلان

۱۴۰۰/۰۶/۰۱ - ۱۳:۳۹:۵۱
کد خبر: ۱۲۲۳۵۶۹
بهره برداری از ۲۶ واحد صنعتی همزمان با هفته دولت در گیلان
فرهاد دلق پوش از افتتاح و راه اندازی بیش از ۲۶ واحد صنعتی و تولیدی در سراسر گیلان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان ؛ فرهاد دلق پوش از افتتاح و راه اندازی بیش از ۲۶ واحد صنعتی و تولیدی در سراسر گیلان خبر داد و گفت: با برنامه ریزی و حمایت های انجام شده، واحدهای صنعتی مطلوبی در استان گیلان همزمان با هفته دولت قدم به عرصه تولید ملی می گذارند.

رئیس سازمان صمت گیلان با تبریک فرارسیدن هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام این هفته خجسته، اظهار داشت: به مناسبت هفته دولت بهره برداری از واحدهای صنعتی در استان به صورت متوالی در رشت و سایر شهرستان ها با حضور استاندار خدوم و فرمانداران شهرستان ها انجام خواهد گرفت که زمینه اشتغال بیش از ۳۰۴ نفر از جوانان این مرز و بوم فراهم شده است.

وی میزان سرمایه گذاری انجام شده در این ۲۶ واحد را بیش از ۲۹۰ میلیارد تومان برشمرد و ادامه داد: این واحدها در زمینه تولید انواع لامپ کم مصرف SMD،COB با تکنولوژی مدرن/ دستگاه نشاکار و کمباین برنج/ دستگاه سمپاشی موتوری و چمن زن/ کابین آسانسور/ پارچه پرده ای راشل/ ترانسفورماتور،  محافظ برقی و بسیاری از اقلام دیگر در استان فعالیت خواهند داشت.

 دکتر دلق پوش با بیان اینکه از ابتدای سال تاکنون بیش از ۴۰ واحد در مجموع در استان گیلان راه اندازی شده است گفت: خوشبختانه سرمایه گذاری صنعتی علی رغم کمبود اراضی با کاربری صنعتی در گیلان مناسب بوده است و سمت و سوی تولیدات آنها نیز دانش بنیان و متناسب با نیاز این بازار انجام شده است.

 رئیس سازمان صمت در پایان ابراز امیدواری کرد با توجه به هدف گذاری انجام شده و پیشرفت فیزیکی مناسب پروژه های صنعتی پیش بینی می شود با وجود تشدید تحریمهای ظالمانه و افزایش پاندمی ویروس کرونا؛  تا پایان سال، این عدد سه برابر گردد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز