بخشی: خیرین موتور محرک ازدواج جوانان هستند

۱۴۰۰/۰۹/۰۷ - ۱۳:۵۰:۲۴
کد خبر: ۱۲۶۷۱۳۵
بخشی: خیرین موتور محرک ازدواج جوانان هستند
مریم بخشی گفت: با راه‌اندازی یک بانک اطلاعاتی قوی و فراهم آوردن جامعه آماری از جوانان استان گیلان خیرین می توانند به عنوان موتور محرک ازدواج جوانان کمک بسزایی در موفقیت این کار خداپسندانه داشته باشند.

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان؛ مریم بخشی مدیرکل ورزش و جوانان استان گیلان ؛ در نشست مجمع خیرین ازدواج  از فراهم آوردن بستر مناسب ازدواج آسان جوانان با تشکیل مجمع خیرین خبر داد و گفت: با به دست آوردن یک جامعه آماری  قوی و نیز تحت پوشش قرار دادن جوانان می توانیم خدمات مفید و مناسبی را به آنان ارائه دهیم.

وی تشکیل مجمع خیرین از بین دستگاه‌های اجرایی استان را مهم ارزیابی کرد و افزود:  با برپایی جلسات مستمر و موثر می‌توانیم فرایند کار را شتاب بخشیده و به اهداف مورد نظرمان دسترسی پیدا کنیم .

در مجمع انتخابات خیرین ازدواج که صبح امروزدر سالن اجتماعات این اداره کل برگزار شد ، با رای حاضرین در مجمع  حامد افلاطوانی ، سیمین شیری ، وحید دهبان ، الناز نوری ، سید محمدعلی میری ، سید مرتضی حسینی نسب و مهدی کریمی بعنوان اعضای هیات مدیره و امیر رنجی و نجم الدین نعمتی نیز بعنوان بازرس  مجمع خیرین ازدواج انتخاب شدند.

انتهای پیام

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز