دستگیری عامل اخاذی و اغفال یک خانم خوزستانی در لاهیجان

۱۴۰۰/۱۰/۱۴ - ۰۹:۰۴:۱۲
کد خبر: ۱۲۸۲۱۴۶
دستگیری عامل اخاذی و اغفال یک خانم خوزستانی در لاهیجان
فرمانده انتظامی لاهیجان از دستگیری عامل اخاذی و اغفال یک خانم 28 ساله در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان ؛ سرهنگ "حمید محمدی‌نسب" در گفت وگویی با اعلام این خبر گفت: ماموران پلیس آگاهی این شهرستان در پی دریافت نیابت قضائی مبنی بر اغفال و انتقال یک خانم 28 ساله از استان خوزستان به لاهیجان، رسیدگی به این موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی در ادامه افزود: کارآگاهان آگاهی این شهرستان با تلاش شبانه‌روزی و با بهره‌گیری از اقدامات پلیسی، موفق به شناسایی مخفیگاه متهمان این پرونده شده و طی هماهنگی قضائی در عملیاتی غافلگیرانه یک نفر از متهمان را دستگیر و خانم مورد نظر را تحویل خانواده‌اش دادند.

فرمانده انتظامی شهرستان لاهیجان با بیان اینکه تلاش پلیس برای شناسایی و دستگیری همدست این متهم ادامه دارد افزود: دو متهم این پرونده در تماس با خانواده این خانم در مرحله اول مبلغ 300 میلیون ریال وجه نقد در قبال اعلام وضعیت و مکان او از خانواده وی درخواست کرده بودند.

این مقام انتظامی بیان داشت: متهم 39 ساله دستگیر شده در تحقیقات پلیس به جرم خود مبنی اغفال با انگیزه اخاذی از خانواده این خانم 28 ساله اعتراف کرد.

سرهنگ محمدی‌نسب با بیان اینکه در بازرسی از مخفیگاه متهم یک قبضه کلت کمری کشف شد اضافه کرد: متهم با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

این مقام انتظامی با اعلام اینکه پلیس با کسانی که بخواهند نظم و امنیت جامعه را برهم بزنند با قاطعیت برخورد و اجازه جولان به آنها را نخواهد داد از مردم خواست با اعلام هرگونه موارد مشکوک از طریق سامانه ۱۱۰ در تامین امنیت یاری‌گر پلیس باشند.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز