وزیر ورزش در شهرستان مرزی آستارا:

دیپلماسی ورزشی در دستور کار وزارت ورزش و جوانان قرار دارد/تاخیر در پرداخت بدهی سرمربی پرسپولیس یکی از اشکالات AFC بود

۱۴۰۰/۱۱/۰۸ - ۱۷:۴۶:۵۳
کد خبر: ۱۲۹۱۵۸۷
دیپلماسی ورزشی در دستور کار وزارت ورزش و جوانان قرار دارد/تاخیر در پرداخت بدهی سرمربی پرسپولیس یکی از اشکالات AFC بود
دکتر سید حمید سجادی در خصوص مراودات ورزشی با کشورهای همسایه دریای خزر مطرح شده توسط نماینده ورزشکاران در جلسه اذعان داشت : دیپلماسی ورزشی در دستور کار وزارت ورزش قرار دارد و مناسبات ورزشی با کشورهای همسایه موجب تعاملات بیشتر در این حوزه خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان ؛ دکتر سید حمید سجادی به عنوان نماینده ویژه رئیس جمهور پس از حضور در شهرستان تالش وارد شهرستان آستارا شد .

وزیر ورزش و جوانان  پس از ورود به این شهرستان از روند احداث بیمارستان لوندویل، ‌ منطقه ویژه اقتصادی بندر آستارا و ورزشگاه و مجموعه وحدت آستارا بازدید بعمل آورد.

گفتنی است برای تکمیل پروژه بهسازی مجموعه ورزشی وحدت آستارا مبلغ ۱۵ میلیارد تومان از اعتبارات مصوب سفر ریاست جمهوری  در نظر گرفته شده است.

شایان ذکر است دیدار چهره به چهره با مردم و تجلیل از خانواده های معظم شهدا نیز جز برنامه های سفر وزیر ورزش و جوانان به شهرستان آستارا بوده است.

همچنین  دکتر سجادی در شورای اداری شهرستان آستارا که در فرمانداری این شهرستان برگزار شد اظهار داشت .در این جلسه  نمایندگان اقشار مختلف صنفی ( نماینده تجار و بازرگانان ، نماینده ورزشکاران، نماینده ایثارگران و فرهنگیان ، نماینده جامعه اهل سنت شهرستان ، نماینده هنرمندان و نماینده اصحاب رسانه ) به بیان معضلات خود پرداختند .

دکتر سجادی در این جلسه اظهار داشت : در سفر ریاست محترم جمهوری به استان‌ها مصوبات خوبی تصویب می شود و آیت الله دکتر رئیسی در این سفرها مجددانه پیگیر رفع معضلات استان‌ها می باشند و هیات دولت نیز در این زمینه همراه و همگام ریاست جمهوری هستند.

وی افزود : ملاقات ها و جلسات در سفرهای استانی ،هیات دولت و وزرا را از نزدیک با معضلات استان ها آشنا می کند .

سجادی خاطر نشان کرد :  مباحث فرهنگی و هنری ، معیشت هنرمندان،   تسهیل در واردات در مبادی ورودی شهرستان آستارا ،   مطرح شده توسط نمایندگان اقشار مختلف توسط اینجانب به سمع وزرای مربوطه خواهد رسید  ودر هیات دولت عنوان خواهد شد.

دیپلماسی ورزشی در دستور کار وزارت ورزش و جوانان قرار دارد

دکتر سجادی در خصوص مراودات ورزشی با کشورهای همسایه دریای خزر مطرح شده توسط نماینده ورزشکاران در جلسه اذعان داشت : دیپلماسی ورزشی در دستور کار وزارت ورزش قرار دارد و مناسبات ورزشی با کشورهای همسایه موجب تعاملات بیشتر در این حوزه خواهد شد.

وی گفت : شهرستان آستارا دارای سه مرز ریلی ،دریایی و زمینی است و گذرگاه بسیار مطلوبی می باشد که برای برگزاری مسابقات بین المللی ورزشی بسیار مناسب است اما در حوزه ورزش نیازمند زیر ساخت های مجهز و امکانات بروز می باشد.

وی اظهار کرد : انشا ءالله با برنامه ریزی های صورت گرفته  در حوزه ورزش و طرحهای مشارکتی با همکاری بخش خصوصی  به درآمد زایی مطلوب برای تکمیل پروژه ها خواهیم رسید.

وی در زمینه اتفاقات پیش آمده برای تیم های پرسپولیس و استقلال گفت :  برای نجات این دو تیم از حذف جام باشگاه‌های آسیا فعالیت های زیادی صورت گرفت ، اما متاسفانه مدارک ارسال شده هنوز مورد قبول واقع نشده است.

تاخیر در پرداخت بدهی سرمربی پرسپولیس یکی از اشکالات AFC بود. مشکل مالکیت دو تیم استقلال و پرسپولیس توسط وزارت اقتصاد ظرف پنج روز انجام شد و تلاش گردید بزرگترین موانع در این زمینه رفع گردد.

5666

99999

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز