۱۲۰ واحد صنعتی راکد تحت تملک در گیلان احیاء خواهد شد

۱۴۰۱/۰۱/۲۷ - ۱۴:۳۶:۵۷
کد خبر: ۱۳۱۹۳۷۰
۱۲۰ واحد صنعتی راکد تحت تملک در گیلان احیاء خواهد شد
مدیرکل صمت گیلان از برگزاری اولین جلسه ستاد احیا و فعال‌سازی واحدهای صنعتی تملک شده گیلان خبر داد و گفت: عزم مسئولین استان بر فعال سازی واحدهای صنعتی و جلوگیری از هدر رفت بیشتر منابع و سرمایه گذاری انجام شده و پویایی در حوزه تولید و افزایش اشتغال است.

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان ؛ مدیرکل صنعت، معدن و تجارت گیلان تاکید کرد: در سالی که مزین شده به نام تولید؛ دانش بنیان، اشتغال آفرینی  است، به هر شکل ممکن مسائل حقوقی و چالش های آن را در اسرع وقت مرتفع و تعیین تکلیف نمایند تا این واحدها بلافاصله به چرخه تولید بازگردد.

وی با بیان اینکه در گیلان ۱۲۰ واحد تولیدی تحت تملک بانک‌ها،تامین اجتماعی و سایر نهادها می‌باشد تشریح کرد: بایستی با برنامه زمانبندی دقیق این واحدها را یا خود مالکین فعال کنند و یا از طریق مزایده به افراد ذیصلاح واگذار گردد و در این ستاد آن را موظف می کنیم.

پورحیدی بهره مندی از توان داخلی و مراکز علمی را در احیاء واحدهای راکد در اولویت دانست واضافه نمود: استفاده از ظرفیت شرکتهای دانش بنیان ومراکز پژوهشی جهت توانمندسازی و ارتقای دانش فنی و تولید روزآمد اینگونه واحدها در اولویت قرار خواهد گرفت تا از وضعیت ماشین آلات فرسوده قبلی فاصله بگیرند.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز