استاندار گیلان : روابط عمومی ها نهادی مشورتی برای ارتقاء و پیشرفت هر سازمانی هستند

۱۴۰۱/۰۲/۲۷ - ۰۸:۳۰:۲۶
کد خبر: ۱۳۲۹۸۰۷
استاندار گیلان : روابط عمومی ها  نهادی مشورتی برای ارتقاء و پیشرفت هر سازمانی هستند
استاندار گیلان به‌مناسبت 27 اردیبهشت ماه، با صدور پیامی روز ارتباطات و روابط عمومی را تبریک گفت و بیان کرد: روابط عمومی ها نهادی مشورتی برای ارتقاء و پیشرفت هر سازمانی هستند.

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان؛ پیام دکتر اسدالله عباسی به‌مناسبت روز ارتباطات و روابط عمومی به شرح زیر است؛

«روز ارتباطات و روابط عمومی» در گاهشمار جهانی، فقط یک مناسبت نیست چراکه برقراری ارتباط را نمی‌توان محدود به ایامی خاص دانست.

تردیدی نیست که سامانه‌های مدیریتی، حاکمیتی و نظام‌های انسانی بدون برقراری ارتباط موثر با مردم و مخاطبان خود با رویکرد اقناع افکار عمومی، قادر به پیشبرد برنامه‌ها و اهداف از پیش تعیین شده خود نیستند و روابط عمومی ها ، به‌عنوان نهادی پیشرو، کانون محوری تفکر در جهت مدیریت سازنده و بهینه افکار و همچنین نهادی مشورتی برای ارتقاء و پیشرفت هر سازمانی هستند.

روابط عمومی و ارتباطات یک دانش، مهارت و هنر است به‌ویژه آنکه در مقطع زمانی کنونی با گسترش روزافزون ابزارهای ارتباطی و فضای مجازی و نقش آن در ابعاد مختلف زندگی فردی و اجتماعی؛ روش‌های سنتی پاسخگو نیست و باید از رهگذر نواندیشی، ابتکار و خلاقیت در مسیر اعتمادبخشی، مشارکت‌آفرینی و آگاه سازی گام برداشت.

تحقق "ایران قوی" به عنوان راهبرد دولت مردمی و انقلابی سیزدهم، نیازمند الگوی مدیریت جهادی است و روابط عمومی ها نقش اثرگذاری در تبیین این الگو، تقویت تفکر جهادی و همچنین جهاد تبیین در گام دوم انقلاب اسلامی دارند.

اینجانب ضمن تبریک این روز و قدردانی از کوشش‌های فعالان حوزه ارتباطات و روابط عمومی، اطمینان دارم با استمرار تلاش‌ها در راستای توسعه ارتباطات اجتماعی و البته کسب آموزش‌های به‌روز، شاهد ارتقاء و بهبود فزون‌تر سطح تعامل سازمان‌ها با مردم خواهیم بود.

 

انتهای پیام/

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز