تولید مستند نیمه بلند “نوای بهشت”

۱۴۰۱/۰۳/۳۰ - ۲۱:۱۰:۱۲
کد خبر: ۱۳۴۱۷۲۰
تولید مستند نیمه بلند “نوای بهشت”
تولید مستند نیمه بلند “نوای بهشت” روایتی از زندگی خدیجه رزداری (بانوی نی نواز تالشی) به پایان رسید.

تولید مستند نیمه بلند “نوای بهشت” روایتی از زندگی خدیجه رزداری (بانوی نی نواز تالشی) به کارگردانی علیرضا شانه چیان و به تهیه کنندگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گیلان به پایان رسید.

مستند ” نوای بهشت ” روایتی ار زندگی خدیجه رزداری ، بانوی نی نواز تالشی  است .

خدیجه رزداری متولد سال ۱۳۱۴ است. در گیلان اغلب او را با نام «خجو» یا «خدیجه‌خاله» می‌شناسند، زبان مادری او تالشی است و فارسی را به‌سختی صحبت می‌کند.

 رزداری از هنرمندانی است که هنر نی نوازی را به صورت تجربی فرا گرفته و در جشنواره های مختلفی حضور داشته است.خدیجه نی نواز به شغل دامداری مشغول است و قطعاتی که می نوازد نوای ساز چوپانی اوست.

عوامل تولید مستند : راوی : مهتا صدری،بازیگر: عسل کامیاب،کارگردان : علیرضا شانه چیان،مدیر تصویربرداری : یاسر قربانی،تصویر هوایی : سپیده کشاورز ،صدابردار : ابوالفضل شانه چیان ، منشی صحنه و گریم : تارا مرادی تدوین : علیرضا شانه چیان، مجری طرح : موسسه چند منظوره اکسون وتهیه کننده : اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گیلان می باشد.

گفتنی است کارگردان این مستند علیرضا شانه چیان، عکاس و مستند ساز خبری ، متولد ۱۳۶۲ در استان گیلان و شهرستان رشت و  دارای تحصیلات مقطع کارشناسی الکترونیک می باشد .وی مستند سازی را از سال ۱۳۸۰ بصورت تجربی آغاز نمود و با همکاری با اساتید و هنرمندان به دانش و تجربیات خود افزود.

شانه چیان ساخت مستندهایی چون ( ننه صنم بر ) ، ( از عشق تا ایثار ) ، ( مسیر زندگی ) ، ( صدای خرشت ) ، ( آقا جان) و … را در کارنامه خود دارد.

گفتنی است وی تا کنون ده ها عنوان مستند خبری نیز تولید کرده که در خبرگزاری ها ، پایگاه های خبری و شبکه های اجتماعی منتشر گردیده است.

index6

index5

index7

index3

انتهای پیام

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز