شاهد تحرک و پویایی مطلوبی در حوزه تولید و تجارت گیلان هستیم

۱۴۰۱/۰۴/۰۶ - ۱۹:۴۳:۱۰
کد خبر: ۱۳۴۴۳۸۳
شاهد تحرک و پویایی مطلوبی در حوزه تولید و تجارت گیلان هستیم
در دیدار فرماندهی نیروی انتظامی استان گیلان با مدیرکل صمت گیلان مطرح شد: شاهد تحرک و پویایی مطلوبی در حوزه تولید و تجارت گیلان هستیم.

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان ؛ سردار عزیزالله ملکی، فرماندهی نیروی انتظامی استان گیلان به مناسبت پاسداشت"دهه تولید و تجارت" با مدیرکل صمت گیلان دیدار نمود و ضمن تبریک این ایام؛ گفت: تحرک و پویایی جهادی و مطلوبی را در حوزه تولید و تجارت استان شاهد هستیم که ناشی از عملکرد همدلانه و یکپارچگی اهداف برای تحقق شعار سال جاری است.

 فرماندهی نیروی انتظامی استان گیلان با تبریک این ایام به همه صاحبان صنایع و فعالین تجاری اظهار داشت : دائما در حال رصد فعالیت‌های اقتصادی استان هستیم و شکر خدا با رویکرد جدید، شاهد تحولاتی مثبت در بهبود خدمات سرمایه‌گذاری در حوزه تولید و ایجاد اشتغال در گیلان هستیم.

 وی با بیان اینکه ایجاد امنیت سرمایه گذاری باعث رشد استان در تمام زمینه‌ها خواهد شد، تصریح کرد: همه ما به وضعیت مشکلات اقتصادی واقف هستیم و خروج از این وضعیت مستلزم همکاری و تعامل جدی همه نهادها می باشد و در این راستا حضور مدیران موثر و کارآمد؛ باعث کاهش زحمات و چالشها در حوزه انتظامی گیلان می‌شود و جا دارد از این منظر از مدیرکل صمت استان تشکر نمایم.

سردار ملکی با بیان اینکه تسهیل در امور سرمایه گذاری منجر به توسعه اقتصادی و ازدیاد اشتغال در استان خواهد شد، تصریح کرد: هر جا که احساس شود نیروی انتظامی می تواند کمک و همراهی داشته باشد و در امور تسهیل گری نماید، ما آمادگی کامل داریم.

 

انتهای پیام/

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز