تعهد و تخصص از مولفه های مهم کارگران و کارکنان سیمان خزر است

۱۴۰۱/۰۶/۰۲ - ۱۸:۵۹:۳۱
کد خبر: ۱۳۶۸۰۹۸
تعهد و تخصص از مولفه های مهم کارگران و کارکنان سیمان خزر است
اسحق جمال امیدی مدیر عامل و نایب رئیس هیئت مدیره شرکت سیمان خزر اظهار داشت : تعهد و تخصص از مولفه های مهم کارگران و کارکنان سیمان خزر می باشد.

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان ،  اسحق جمال امیدی مدیر عامل و نائب رئیس هیئت مدیره شرکت سیمان خزر در حاشیه بازدید حمیدرضا اله بداشتی فرمانده بسیج کارگران و کارخانجات کشور از کارخانه سیمان خزر گفت: از زحمات تمام پرسنل جهادی و متعهد شرکت حول محور همدلی و جدیت در کار تشکر و قدردانی می نمایم.

این برنامه با همراهی سرهنگ اسکندری فرمانده بسیج کارگری استان گیلان،  سیاوش آقاجانی مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گیلان، حسین نژاد مدیر کل تامین اجتماعی گیلان،  عموپور فرماندار شهرستان رودبار، حجت الاسلام بابایی امام جمعه شهر لوشان، عبدی فرمانده بسیج کارگری شهرستان رودبار، مسئولین کشوری، استانی و جمعی از مدیران ادارات شهرستان رودبار و سیمان خزر در سالن همایش‌های شهید ملکی شرکت سیمان خزر برگزار شد.

در این جلسه اسحق جمال امیدی ضمن خیر مقدم به میهمانان و مدعوین با اشاره به نقش و جایگاه بسیج در عرصه‌های مختلف اقتصادی کشور، حضور فعال بسیجیان شرکت را در انجام فعالیت‌های تولیدی و همچنین مسئولیت‌های اجتماعی ستودنی دانست و از آن‌ها به عنوان بازو‌های توانمند شرکت در دستیابی به اهداف سازمان یاد کرد.

وی در بخش دیگری از سخنانش تعهد و تخصص را از مولفه های مهم کارگران و کارکنان سیمان خزر بر شمرده و اظهار داشت: با همدلی و جدیت همکاران موفق به کسب افتخارات کشوری برای استان گیلان و سیمان خزر گردیده و تمرکز و اعتماد متخصصین این واحد به قطعات ساخت داخل و بومی سازی زنجیره تامین با نظارت و توان مهندسی داخل شرکت، زمینه ساز راهی پر امید جهت خودباوری و استحکام پایه‌های تولید با کیفیت و کمیت ملی خواهد بود.

در ادامه این جلسه "الله بداشتی " ضمن تقدیر و تشکر از زحمات و کوشش‌های بی دریغ مدیریت و کارکنان شرکت سیمان خزر در عرصه تولید، این  دستاورد‌ها که نتیجه تدبیر و تلاش مجموعه عوامل شرکت می‌باشد را موجب دلگرمی مصرف کنندگان و مردم استان جهت استفاده از محصولات سیمان خزر دانست. 

گفتنی است در پایان این برنامه حاضرین ضمن ادای احترام به یادمان شهدای کارگری و سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی از دپارتمان های تولیدی، اتاق کنترل، آزمایشگاه و کنترل کیفیت و پایگاه بسیج شرکت سیمان خزر بازدید و از نزدیک با فعالیت‌ها و دستاورد‌های این شرکت آشنا شدند.

انتهای پیام /

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز