ارائه دو خدمت دانش بنیان از سوی موسسه کارآفرینان شایسته فاخر

۱۴۰۱/۰۶/۲۲ - ۱۵:۵۱:۲۷
کد خبر: ۱۳۷۶۹۶۸
ارائه دو خدمت دانش بنیان از سوی موسسه کارآفرینان شایسته فاخر
یکی دیگر از خدمات گروه دانش بنیان کاشف نیز دانش بنیان شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان،  مدیر عامل موسسه " کارآفرینان شایسته فاخر "  از افتخاری دیگر برای این موسسه خبرداد و گفت: این موسسه با بیش از 6 سال سابقه ارزیابی صلاحیت شرکت های دانش بنیان معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و تنها کارگزاری و نماینده رسمی برای  انجام این کار در گیلان اکنون توانسته است در خدمت دوم خود نیز دانش بنیان شود.

روهام قلیچی اظهار کرد: کمتر شرکتی دانش بنیانی در کشور وجود دارد که در بیش از یک خدمت دانش بنیان شده باشد و خوشبختانه موسسه کارآفرینان شایسته فاخر توانسته است در دو خدمت دانش بنیان شود که یکی شامل مرکز شتابدهنده دانش بنیان و دیگری در زمینه ارزیابی شرکتهای دانش بنیان است که هر دو مورد در حوزه تجاری سازی تعریف می گردد.

وی همچنین گفت: در سال 99 شرکت ما تنها شتاب دهنده استان گیلان بوده است که گواهی نامه تجاری سازی ارزیابی را از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری به عنوان شرکت دانش بنیان دریافت نمود.

قلیچی با اشاره به اینکه  ارزیابی دانش بنیان یکی از دقیق ترین و موشکافانه ترین ارزیابی های حال حاضر کشور است، ادامه داد: در راستای ارزیابی و بررسی شرکت ها و موسسات دانش بنیان، معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، کارشناسان و کارگزارانی را مشخص کرده است تا با حضور در شرکت ها و موسسات در اقصی نقاط کشور اقدام به ارزیابی و بررسی صلاحیت متقاضیان کنند.

وی تصریح کرد: در حال حاضر در سطح کشور ۲۶ کارگزاری ارزیابی دانش بنیان وجود دارد و صرفا چند مورد از این کارگزاری ها خدمات خود را دانش بنیان کرده اند و خوشبختانه  موسسه کارآفرینی شایسته فاخر دو خدمت خود را دانش بنیان کرده است. 

قلیچی ادامه داد: در حال حاضر فقط چند کارگزاری در کشور در خدمات مختلف خود دانش بنیان هستند.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر بیشترین حجم شرکت های دانش بنیان کشور در تهران فعالیت دارند و و بیش از یک درصد شرکت های دانش بنیان کشور از آن استان گیلان است و هر چند این آمار مطلوبی نیست، اما رو به رشد است.

مدیرعامل موسسه کارآفرینان شایسته فاخر گفت: برای تحقق اهداف نظام و افزایش شرکت های دانش بنیان در جهت تحقق شعار سال، روند مطلوبی در حال حاضر در جریان است و خوشبختانه تعداد متقاضی ها در این زمینه، رو به افزایش است.

انتهای پیام/

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز