اولین نمایشگاه خدمات کسب و کار گیلان برگزار می شود

۱۴۰۱/۰۸/۱۲ - ۱۵:۰۰:۴۲
کد خبر: ۱۳۹۵۶۱۷
اولین نمایشگاه خدمات کسب و کار گیلان برگزار می شود
ارتقای فضای کسب و کار استان از مهمترین اهداف برگزاری اولین نمایشگاه خدمات کسب و کار گیلان است.

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان ؛ مدیرعامل گروه دانش بنیان کاشف از دایر شدن میزهای مشاوره خدمات کسب و کار و ارائه مشاوره های مرتبط با این حوزه در اولین نمایشگاه خدمات کسب و کار استان گیلان خبر داد.

 روهام قلیچی در نشست ستاد برگزاری اولین نمایشگاه خدمات کسب و کار گیلان با رویکرد دانش بنیان گفت: هدف اصلی برگزاری این نمایشگاه کمک به ارتقای فضای کسب و کار استان و دستیابی به رتبه های بالاتر استان گیلان در کشور در این زمینه است.

مجری اولین نمایشگاه خدمات کسب و کار گیلان تصریح کرد: استان گیلان به عنوان اولین استان کشور است که این نمایشگاه در آن برپا می گردد و در تلاش هستیم تا با کمک دستگاههای اجرایی و تشکلهای مرتبط بخش خصوصی و ارائه مشاوره ها و خدمات حمایتی لازم، شاهد افزایش فضای امید آفرینی و نیز ارتقای سطح دانش و مهارتهای جوانان و نوجوانان در کنار صاحبان کسب و کارها و مدیران بنگاههای اقتصادی باشیم.

قلیچی افزود: با توجه به رویکرد دانش بنیان این نمایشگاه، در کنار اساتید، موسسات ارائه دهنده خدمات در حوزه کسب و کار ، شرکتهای مشاوره ای و واحدهای تولیدی و خدماتی، فضاهایی نیز به حضور شرکتهای فناور، خلاق، دانش بنیان و استارتاپ ها و نیز مراکز علمی و پژوهشی اختصاص خواهد یافت.

وی با اشاره به برنامه های علمی و اجرایی نمایشگاه مذکور گفت: برگزاری جلسات پرسش و پاسخ برای دانش آموزان، دانشجویان و جوانان، ارائه تجربیات کارآفرینان موفق و غیر موفق کشور و استان، برگزاری برنامه سینما کار آفرینی و رونمایی و ارائه توضیحات در خصوص برخی سامانه های ارائه دهنده خدمات در حوزه کسب و کار از جمله برنامه های این نمایشگاه می باشد.

قلیچی همچنین گفت: نمایشگاه خدمات کسب و کار با رویکرد دانش بنیان استان گیلان از تاریخ 21 تا 23 دی ماه سالجاری با حضور مدیران منتخب کشوری و استانی و مشارکت واحدهای تولیدی، صنایع خلاق، فناور و دانش بنیان، ادارات و تشکلهای استان و مجموعه ای از مراکز علمی، پژوهشی و فناوری استان گیلان و شرکتهایی از سایر مناطق کشور، در محل دائمی نمایشگاههای گیلان برگزار می گردد و علاقه مندان به مشارکت در این نمایشگاه می توانند از طریق دبیرخانه نمایشگاه با شماره تماس 01334245 جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام اقدام نمایند.

رییس اداره آموزش، پژوهش و فناوری اداره کل صنعت، معدن و تجارت گیلان نیز در نشست ستاد برگزاری اولین نمایشگاه خدمات کسب و کار گیلان با رویکرد دانش بنیان گفت: با توجه به برگزاری این نمایشگاه در تهران توسط وزارت صمت که با همکاری جناب آقای قلیچی به عنوان دبیر پاویون مشاوره و توسعه کسب و کار  نمایشگاه ملی مذکور صورت پذیرفت و با استقبال گسترده صاحبان کسب و کار و شرکتها و افراد مرتبط مواجه شد، مقرر گردید اولین نمایشگاه از این نوع، در سطح استانها، در گیلان برگزار شود.

اسماعیل مقدس افزود: یکی از اهداف برگزاری این رویداد، آشنایی جوانان و نوجوانان بویژه اقشار دانش آموز و دانشجو با فضای کسب و کار و دریافت مشاوره های مناسب برای ورود به بازار کار در آینده است.

وی تصریح کرد: به همین منظور با همکاری بنیاد نخبگان، آموزش و پرورش و دانشگاههای استان بویژه در قالب طرح ایران گشت، بازدیدهای دانش آموزان و سایر اقشار مرتبط، از این نمایشگاه، برنامه ریزی و اجرا خواهد شد.

 

انتهای پیام/

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز