تعامل دولت و مجلس در اجرای قوانین به نفع مردم، ارزشمند است

۱۴۰۱/۰۹/۱۲ - ۱۳:۳۶:۱۵
کد خبر: ۱۴۰۶۲۷۵
تعامل دولت و مجلس در اجرای قوانین به نفع مردم، ارزشمند است
استاندار گیلان با بیان اینکه دولت و مجلس برای اجرای قوانین وضع شده همگرایی دارند، گفت: تعامل قوای مجریه و مقننه در اجرای قوانین، تلاشی ارزشمند به نفع مردم است.

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان ؛  اسدالله عباسی صبح امروز (شنبه) در حاشیه نشست با رئیس و اعضای مجمع نمایندگان گیلان در گفت‌وگو با خبرنگاران، با گرامیداشت ایام شهادت آیت الله سید حسن مدرس و روزمجلس، افزود: با توجه به اینکه در ایام پاسداشت روز مجلس و نیز تقدیم لایحه برنامه هفتم به مجلس شورای اسلامی برای بررسی قرار گرفته ایم، این جلسه با حضور نمایندگان و تعدادی از مدیران کل دستگاه های اجرایی برگزار شده است.

وی اضافه کرد: ارتباط و تعامل موجود بین نمایندگان مردم گیلان در مجلس شورای اسلامی با دستگاه های اجرایی در استان  بر منطق قانون برای ارائه خدمات بهتر به مردم این سامان اثربخش است.

وی تعامل اثربخش دولت و مجلس را به نفع مردم و برای ارائه خدمت بهتر به جامعه موثر دانست و  ادامه داد: این جلسه در ادامه جلسات مشترک، برای ارائه گزارش و عملکرد مدیران تعدادی از دستگاه های اجرایی و  پاسخگویی به نمایندگان مردم در خانه ملت بعنوان شخصیت های حقوقی ناظر بر اجرای قانون، ثمربخش است.

نماینده عالی دولت در گیلان اظهار کرد: برآیند این جلسات برای خدمت بهتر و بیشتر به مردم با همراهی نمایندگان آنان منشا خیرات و  برکات فراوان خواهد بود.

عباسی ادامه داد: در این جلسات نمایندگان مردم در جریان عملکرد شفاف دستگاه های اجرایی از جمله اعتباراتی که از مصوبات سفر رئیس جمهوری و اعتبارات بودجه 1401 به دستگاه ها ابلاغ شد و چگونگی اجرای پروژه ها قرار می گیرند.

استاندار گیلان با تاکید بر فراهم کردن مقدمات فصل کشاورزی از سوی متولیان امر و نگاه کارشناسانه برای پیشبرد امور دستگاه های اجرایی گفت: در این نشست ضمن بررسی مسائل مربوط به حوزه کشاورزی با حضور مسئولان متولی، مسائل حوزه آب، گاز، بنیاد مسکن و سایر دستگاه های خدمات حاضر مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

 عباسی با تاکید بر اینکه تعامل دولت و مجلس در اجرای قوانین به نفع مردم، ارزشمند است، بیان کرد: جلسات مستمر خوبی با حضور نمایندگان محترم گیلان برگزار می شود و تعامل اثربخشی برای خدمت به مردم استان وجود دارد.

وی ابراز امیدواری کرد با توکل به فضل الهی و اتفاق و اتحاد و همکاری قوا، گام های بزرگی در رفع مشکلات مردم در حوزه معیشت، اشتغال و اقتصاد، اصلاح زیرساخت کشور و افزایش هماهنگی ها برای توسعه متوازن کشور برداشته شود.

در این نشست، جبار کوچکی نژاد، محمد رضا احمدی سنگری و سید علی آقازاده، نمایندگان مردم شهرستان‌های رشت و خمام، مهرداد گودرزوند چگینی نماینده مردم شهرستان رودبار، پرویز محمد نژاد نماینده مردم شهرستان لنگرود، ابراهیم نجفی نماینده مردم شهرستان های آستانه اشرفیه و کیاشهر، حسن محمدیاری نماینده مردم شهرستان‌های تالش، ماسال و رضوانشهر ، رسول فرخی نماینده مردم شهرستان های لاهیجان و سیاهکل و غلامرضا مرحبا نماینده مردم شهرستان آستارا در مجلس شورای اسلامی نیز به بیان نقطه نظرات خود پرداختند.

در پایان این نشست استاندار گیلان در پاسداشت روز مجلس، از نمایندگان مردم گیلان در مجلس شورای اسلامی تجلیل به عمل آورد.

IMG_7765

انتهای پیام/

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز