پرداخت ۳۵ میلیارد ریال وام قرض‌الحسنه به بیماران صعب العلاج و خاص در گیلان

۱۴۰۱/۰۹/۱۳ - ۱۲:۳۵:۴۸
کد خبر: ۱۴۰۶۶۸۵
پرداخت ۳۵ میلیارد ریال وام قرض‌الحسنه به بیماران صعب العلاج و خاص در گیلان
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گیلان از پرداخت ۳۵ میلیارد ریال تسهیلات قرض‌الحسنه به بیماران نیازمند و صعب العلاج استان گیلان از سوی جمعیت هلال احمر استان خبرداد.

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان؛ سیاوش غلامی مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان گفت: از زمان آغاز اعطای تسهیلات قرض‌الحسنه توسط هلال احمر در استان گیلان، ۳۵ میلیارد ریال تسهیلات قرض‌الحسنه به ۸۹ نفر از بیماران نیازمند پرداخت شده است

غلامی با تأکید بر رسالت و ماموریت سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر، گفت: ارائه تسهیلات وام قرض الحسنه در راستای رسالت و ماموریت های سازمان داوطلبان مبنی بر تسکین آلام بشری در جامعه و افزایش اثر بخشی خدمات حمایتی به بیماران در خصوص ارائه خدمات اجتماعی به آسیب دیدگان از حوادث و سوانح و همچنین نیازمندان جامعه، با هدف حمایت و مدافعه گری از آسیب دیدگان و بیماران نیازمند، بوده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان ادامه داد: افراد واجد شرایط دریافت وام قرض الحسنه، نیازمندان به تامین دارو و درمان، بیماران خاص، صعب العلاج و نیازمندان خرید تجهیزات پزشکی و توانبخشی براساس شیوه نامه جمعیت هلال احمر است.

در ادامه بهزاد پرستش معاون داوطلبان جمعیت هلال احمر استان گیلان اظهار کرد: سقف تسهیلات وام قرض الحسنه به ازای هر نفر حداکثر ۵۰۰ میلیون ریال معادل ۵۰ میلیون تومان با نرخ کارمزد ۴ درصد در سال و با باز پرداخت سه ساله است.

پرستش با بیان اینکه تاکنون ۸۹ مددجو واجد شرایط، این تسهیلات را از بانک قرض الحسنه مهر ایران دریافت کرده اند، ادامه داد: در این مدت تلاش کردیم این تسهیلات را با حداقل فرآیندهای اداری برای کسانی که نیازمند استفاده از این وام هستند ارائه کنیم که امیدوارم بتوانیم در ادامه به بیماران نیازمند و محروم بیشتری کمک کنیم و در تسکین آلام آنها موثر باشیم.

 

انتهای پیام/

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز