هماهنگی بین اصناف و پلیس در راستای خدمت مطلوب به مردم است

۱۴۰۱/۰۹/۱۵ - ۰۸:۰۱:۳۷
کد خبر: ۱۴۰۷۳۶۹
هماهنگی بین اصناف و پلیس در راستای خدمت مطلوب به مردم است
مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان گیلان در همایش پلیس، امنیت و اصناف گفت: هماهنگی بین اصناف و بازاریان با پلیس در راستای خدمت مطلوب و بهتر به مردم است.

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان؛ تیمور پورحیدری با حضور در همایش پلیس، امنیت و اصناف که به همت نیروی انتظامی و اتاق های اصناف کل استان  برگزار شد، اظهار داشت: امنیت پایه و اساس توسعه اقتصادی پایدار در جامعه است.

وی با بیان اینکه همدلی و مشارکت پلیس و اصناف باعث برقراری آرامش و سلامت اقتصادی می شود افزود: مدیران صنفی امروز استان در بیش از ۳۰۰ اتحادیه متنوع و مختلف اغلب تحصیلکرده و هوشمند و با درایت هستند و در قالب هیئت رئیسه اتحادیه ها همواره از حقوق صنفی زیرمجموعه خود دفاع نموده و هدایت و ساماندهی آنها را برعهده گرفته‌اند.

 مدیرکل صمت با اشاره به بهره مندی از ظرفیت اصناف و بازاریان در کنار پلیس در برقراری امنیت جامعه تصریح کرد: در اغتشاشات اخیر همه شاهد بودیم که اصناف و بازاریان متعهد و متدین چگونه با دقت و ظرافت؛ توطئه های خصمانه دشمنان این کشور را نقش بر آب کردند.

 پورحیدری؛ وحدت و وفاق اصناف و بازاریان را در استان بسیار اثرگذار دانست و عنوان کرد: در جریان فضاسازی رسانه‌ای معاندین و حاصدان به مردم و نظام؛ پلیس با تلاش شبانه روزی در کنار بسیج اصناف و سپاه و سایر دستگاه‌های نظارتی با دل و جان برای آرامش جامعه به میدان آمدند تا از سرمایه های اجتماعی حفظ و حراست نمایند.

 مدیرکل صمت گیلان از روسای اتاق‌های اصناف سراسر استان خواست سریعاً صنوف فاقد پروانه را ساماندهی کنند و تاکید کرد: تا پایان سال جاری ۷ هزار واحد صنفی فاقد پروانه در شهرستان های مختلف باید تعیین تکلیف شوند و قطعاً در این راستا پلیس اماکن هم برای نظم بخشی از امور صنفی مثل همیشه کمک خواهد کرد.

photo_۲۰۲۲-۱۲-۰۶_۰۸-۵۸-۴۹ (2)

انتهای پیام/

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز