" نظر محمدی " : به دنبال عناوین مدیرعاملی و نمایندگی تام الاختیار و بی اختیار نیستم

۱۴۰۱/۰۹/۲۰ - ۱۵:۵۸:۴۴
کد خبر: ۱۴۰۹۶۵۷
 نظر محمدی  : به دنبال عناوین مدیرعاملی و نمایندگی تام الاختیار و بی اختیار نیستم
سرمربی تیم سپیدرود رشت گفت : بنده به دنبال عناوین مدیرعاملی و نمایندگی تام الاختیار و بی اختیار نیستم ، مشکل تیم مالی است .

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان ؛ علی نظر محمدی سرمربی تیم سپیدرود رشت در خصوص حواشی و اتفاقات بوجود آمده در بازی با نود ارومیه در گفتگویی اظهار داشت : بعد از وقفه ای که پس از بازی با فولاد نوین اهواز رخ داد و توانستیم فولاد نوین اهواز را در رشت شکست دهیم پس از هشت روز تمرینات از سر گرفته شد و به ارومیه اعزام شدیم و یک جلسه تمرین را نیز در ارومیه انجام دادیم و در جریان بودیم که بازی سختی در پیش خواهد بود .

وی افزود : تیم نود ارومیه تیمی است که در زمین خود کمتر به حریف امتیاز می دهد و تیم سختکوشی است و به عنوان تیم میزبان همیشه برنده معروف است و حواشی خاص خود را نیز دارد ، اما با تفاسیر بازیکنان تیم سپیدرود رشت جانانه بازی کردند و هر آنچه که کادر فنی از آنان خواستند انجام دادند و اگر داور وسط انصاف را رعایت می کرد و پنالتی که بر روی " آرمان مردانی " صورت گرفته را اعلام می کرد و همچنین آن پنالتی بسیار مشکوک در دقایق پایانی را برای تیم حریف نمی گرفت ما می توانستیم سه امتیاز کامل بازی را بدست آوریم .

photo_۲۰۲۲-۱۲-۱۱_۱۷-۰۳-۲۸ (2)

نظر محمدی اضافه کرد : در هر صورت ناراحت نیستیم چون بچه های سپیدرود تلاش خود را کردند و یکی از نکات مثبت و موهبت بزرگی که در حال حاضر تیم سپیدرود دارد این است که انسجام درون تیمی بالاست و این نقطه امیدوار کننده تیم سپیدرود در فصل جاری است .

وی ادامه داد : پس ازوقفه 15 روزه ای که داشتیم از امروز قرار بر این شد که تمرینات را در ورزشگاه سردار جنگل استارت بزنیم و بازیکنان نیز همه حضور یافتند اما متاسفانه به دلیل عدم دریافتی از سوی باشگاه از شهریور ماه تا کنون ، حق و حقوقی به بازیکنان پرداخت نشده است و به غیر به دریافتی و تزریق پول کوچکی که از سوی شورای شهر در اواخر مهرماه به عنوان کمک به تیم پرداخت شده بود ، تا کنون پرداخته دیگری صورت نگرفته و بازیکنان سپیدرود حاضر به تمرین نشدند.

سرمربی سپیدرود رشت با بیان اینکه این موارد را بارها به گوش مدیران باشگاه رسانده ایم ، عنوان کرد : پیش از آغاز بازی ها ، مالک و مدیرعامل باشگاه با بازیکنان در زمین شهر صنعتی جلسه ای برگزار کردند و مقرر شده بود که پیش از شروع مسابقات لیگ دسته دوم  20 درصد بازیکنان دریافتی داشته باشند و پس از پایان هفته هفتم نیز ده درصد دیگر پرداخت شود که متاسفانه در این سه وعده ای که از سوی باشگاه عنوان گردید ، تنها وعده نخست به طور کامل انجام شد و اگر بخواهیم میانگین بگیریم 15 درصد بازیکنان دریافتی داشته اند و 15 درصد نیز معوقه از قبل دارند که این امر کار ما را بسیار سخت می کند.

وی با بیان اینکه هواداران خوب سپیدرود همچنان حامی تیم هستند ، گفت : تیم سپیدرود امسال تیم خوبی است و ما بسیار امیدوار هستیم و موج مثبت و حمایت هواداران تا کنون سبب شده که بازیکنان به تلاش خود ادامه دهند اما امروز متاسفانه تمرین برگزارنشد .

نظر محمدی در خصوص بحث مدیریت باشگاه اظهار داشت : هفته هاست که ما سرپرست خوب تیم آقای پیمان پارسا را به جهت مشغله ای که در شهرداری داشته اند ، در کنار خود نداریم . مدیرعامل سپیدرود نیزپس از بازی سپیدرود با فولاد نوین از جمع ما جدا شده و استعفا داده است و در حال حاضر تیم مدیر عامل و سرپرستی ندارد و این موارد ، کار کادر فنی را سخت تر کرده است .

نظر محمدی در خصوص حکم نماینده تام الاختیاری خود در باشگاه گفت : پس از بازی نود ارومیه حکمی از سوی مالک محترم باشگاه در سایت باشگاه سپیدرود منتشر شد که بنده باید عرض کنم من به دنبال عناوین مدیرعاملی و نمایندگی تام الاختیار و بی اختیار نیستم چون مشکل اصلی سپیدرود مشکل مالی است و اگر تیم مشکل مالی نداشته باشد نیازی به این عناوین نیست.

وی تاکید کرد : من علاقمند به کار فنی هستم و دوست دارم که در چارچوب فنی از من خواسته ای داشته باشند و در هر مجموعه سر مربی به عنوان راس تیم است و به اندازه کافی یک سر مربی مشغله دارد و نباید یک سر مربی را درگیر مسایل دیگر کرد .

وی ادامه داد : من به عنوان فرزند رشت و شهروند و هوادار رشتی همواره در کنار سپیدرود یا در کنار سایر تیم های شهر رشت هستم و هر آن چیزی که در توان من باشد برای تیم شهر خودم انجام می دهم .

سر مربی تیم سپیدرود رشت خاطر نشان کرد : به هواداران عزیز از همین جا اعلام می کنم که شرایط تیم سپیدرود شرایط نگران کننده ای است و البته ما باید تمرکزمان به مسایل فنی باشد ، زمانی تا پایان نیم فصل نمانده است و در پایان نیم فصل ، بازیکنان بندی را در قرارداد خود دارند که اگر درصدی از پرداختی خود را دریافت نکنند می توانند به صورت یکطرفه قرارداد خود را فسخ نمایند و این امر زنگ خطر جدی است .

 

نظرمحمدی ادامه داد : در صورت واگذاری سریعتر تیم به هر ارگان دولتی یا بخش خصوصی می توان  به تیم سپیدرود در لیگ دسته یک امید داشت .امسال فوتبال گیلان به گونه ای در حال پیش رفتن است که تیم سپیدرود رشت می تواند چشم و چراغ فوتبال استان باشد.

وی با اشاره به لزوم حمایت از تیم افزود : تا کنون اداره ورزش و جوانان گیلان را در کنار خود داشته ایم و امیدواریم که ارگان ها و سازمانها در کنار سپیدرود باشند و مسوولین محلی و شهرستان کمک کنند و بسیار مطلوب تر است که تیم زیر پوشش و حمایت نهادی قرار گیرد که مشکل مالی نداشته باشد و حداقل سه سال سپیدرود بتواند از این نظر ، نفس راحتی بکشد . در طی بیش از 4 دهه گذشته سپیدرود رشت بصورت خصوصی اداره شد و هیچ وقت سپیدرود رشت از سازمان یا نهادی امرار معاش نکرده است .

نظر محمدی در پایان گفت : امیدوارم مسوولین و مدیران این احساس وظیفه و مسوولیت را داشته باشند که در قبال مطالبه گری بحق هواداران تیم سپیدرود و فوتبال گیلان ، مجموعه ای را برای سرپرستی و حمایت این تیم در نظر بگیرند تا تیم به جایگاه اصلی خود برگردد .

خبرنگار : علی رفعتی

انتهای پیام /

 

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز