توزیع بیش از ۱۲ هزار بسته معیشتی در طرح قرار دوازدهم در گیلان

۱۴۰۱/۱۱/۱۳ - ۱۲:۰۷:۳۰
کد خبر: ۱۴۳۱۴۰۵
توزیع بیش از ۱۲ هزار بسته معیشتی در طرح قرار دوازدهم در گیلان
مدیرکل اوقاف و امور خیریه گیلان اعلام کرد: تاکنون 12 هزار و 400 بسته معیشتی با اجرای طرح قرار دوازدهم در نقاط مختلف گیلان توزیع شده‌است.

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان ؛ حجت‌الاسلام ستار علیزاده در حاشیه برگزاری مرحله یازدهم طرح قرار دوازدهم در آستان سید محمد صیدر محله رودسر گفت: این طرح به نام مبارک امام زمان( عجل الله تعالی فرجه شریف) است که روز 12 هر ماه خدمات اجتماعی با کمک یاوران مهدوی و با استفاده از ظرفیت خیرین، موقوفات دارای نیات منطبق و نذورات بقاع متبرکه به نیازمندان ارائه می شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه گیلان اظهار کرد: با اجرای مرحله یازدهم طرح قرار دوازدهم، از آغاز این طرح تاکنون 12 هزار و 400 بسته معیشتی بین نیازمندان در نقاط مختلف گیلان توزیع شده است.

وی خاطرنشان ساخت: برای تهیه این تعداد بسته معیشتی 6 میلیارد و 300 میلیون تومان هزینه شده‌ است.

علیزاده اذعان داشت: از ابتدای اجرای طرح قرار دوازدهم 10 میلیون تومان از محل درآمد موقوفات دارای نیات مرتبط در حوزه دارو و درمان هزینه شده است.

وی با بیان اینکه مرحله یازدهم این طرح در شهرستان رودسر در آستان سید محمد صیدر محله برگزار شده، اعلام کرد: در مرحله یازدهم طرح قرار دوازدهم یک هزار بسته معیشتی به ارزش 600 میلیون تومان در سراسر استان توزیع شده ‌است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه گیلان گفت: در مرحله یازدهم علاوه بر بسته های معیشتی، 20 جهیزیه به ارزش 600 میلیون تهیه شده که با مشارکت موسسات خیریه در اختیار نوعروسان گیلانی قرار شد.

وی همچنین افزود: دو دستگاه آزمایشگاهی مربوط به فرآیند آزمایشات خون با صرف اعتبار 100 میلیون تومان تهیه و در اختیار بیمارستان لاهیجان گذاشته شده است.

علیزاده یادآور شد: تاکنون 100 دستگاه بخاری به ارزش 150 میلیون تومان تهیه و با محوریت مراکز افق بقاع متبرکه در اختیار نیازمندان قرار داده شده است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه گیلان اظهار داشت: هدف نهایی این طرح محرومیت زدایی از مناطق پیرامونی بقاع متبرکه به‌تناسب نیاز افراد کم توان از نظر مالی و جسمی است.

انتهای پیام/

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز