آماده باش عوامل امدادی جمعیت هلال احمر در پی بارش باران و برف در گیلان

۱۴۰۱/۱۱/۱۹ - ۲۲:۲۷:۵۶
کد خبر: ۱۴۳۴۳۴۸
آماده باش عوامل امدادی جمعیت هلال احمر در پی بارش باران و برف در گیلان
مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان گفت: عوامل امدادی جمعیت هلال احمر گیلان در پی هشدار هواشناسی مبنی بر بارش برف و کولاک در حالت آماده باش قرار گرفتند.

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان؛ سیاوش غلامی مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان گفت: طبق پیش بینی سازمان هواشناسی مبنی بر بارش برف و باران در استان گیلان برای کلیه کارکنان، امدادگران و نجاتگران جمعیت هلال احمر استان گیلان، آماده باش کامل اعلام شده است

غلامی با تاکید بر اینکه پایگاه امداد هوایی جمعیت هلال احمر استان گیلان نیز با یک فروند بالگرد و با گروه پرواز در حالت آماده باش قرار دارند، ادامه داد: این بالگرد در صورت شرایط جوی مناسب، آماده پرواز برای پوشش امدادی در سطح استان و ارائه خدمات به مردم است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان ضمن اشاره به لجستیک این جمعیت جهت مقابله با برف و کولاک افزود: لجستیک جمعیت هلال احمر استان گیلان نیز آمادگی دارد تا در صورت بارش احتمالی برف و باران در برخی از شهرستان‌های گیلان با ۸۰ دستگاه انواع خودروی امدادی شامل آمبولانس کمک دار، ست نجات، خودروهای کمک دار و خودروهای پشتیبان به مردم استان خدمات ارائه کنند.

غلامی تصریح کرد: حدود ۴۰۰ نفر از امدادگران و نجاتگران در سطح استان به صورت شبانه روز در شعب و پایگاه‌ها مستقر و آماده ارائه خدمت در سطح جاده‌ها و محورهای کوهستانی هستند.

وی ادامه داد: سایر نیروهای داوطلب نیز در خانه‌های هلال و کارکنان جمعیت هم در حالت آماده باش قرار داشته و در صورت نیاز با آمادگی کامل به کمک سایر نیروها خواهند رفت.

غلامی با اشاره به پاسخگویی شبانه روزی ندای امداد گفت: تلفن ۱۱۲ به صورت شبانه روز، آماده دریافت گزارشات حوادث احتمالی از سوی مردم است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گیلان بیان کرد: هموطنان عزیز و مسافرین برای ایمنی بیشتر به هشدارهای پلیس، راهداری و جمعیت هلال احمر توجه کنند.

 

انتهای پیام/

 

 

 

نظر شما