جهانبخش آرمان : ورزش راهی برای توسعه گفتمان بین کشورهاست

۱۴۰۱/۱۱/۲۳ - ۱۰:۳۳:۲۴
کد خبر: ۱۴۳۵۶۴۸
جهانبخش آرمان : ورزش راهی برای توسعه گفتمان بین کشورهاست
جهانبخش آرمان مدیرکل ورزش و جوانان گیلان ورزش را یکی از بارزترین ، اثرگذارترین و همگانی ترین کارکرد اجتماعی در بین جوامع دانست که میتوان از آن بعنوان پدیده قرن نام برد.

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان ؛ مدیرکل ورزش و جوانان گیلان با اشاره به میزبانی استان گیلان در رقابتهای بین المللی شطرنج دریای کاسپین گفت : ورزش پدیده ای است که در آن ورزشکاران کشورهای مختلف جهان توانسته اند با کنش های طاقت فرسای خود در برهه های گوناگون سبب توسعه گفتمان بین نظام های اجتماعی شده و در واقع کاهش تنش های اجتماعی و توسعه راهبردهای کلان جوامع را سبب شوند.

وی تاکید کرد : نفس ورزش و ورزشکاری با ظرافت و هنرمندی خاص خود سبب شده تا جوامع با سود بردن بهنگام از این پدیده بی مانند راهی را برای التیام تنگناهای زندگی درهنگامه بحران های مختلف بیابند.
 
آرمان اضافه کرد : اکنون این افتخار نصیب ایران و گیلان سرسبز شده است که برای نوزدهمین بار میزبان رقابتهای بین المللی شطرنج دریای کاسپین در شهر رشت باشد و امیدواریم که بتوانیم با میزبانی ارزنده و شایسته از شما ورزشکاران ، مربیان و دست اندرکاران ، زمینه لازم برای توسعه هر چه بیشتر روابط دوستانه بین کشورهای مختلف را فراهم آوریم .

انتهای پیام/

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز