قهرمانی گیلان در رقابت های کاراته کشور در رده بزرگسالان آقایان

۱۴۰۱/۱۲/۲۶ - ۱۵:۴۴:۱۲
کد خبر: ۱۴۵۰۰۲۱
قهرمانی گیلان در رقابت های کاراته کشور در رده بزرگسالان آقایان
محمدرضا اصلاحی ریاست هیات کاراته گیلان از قهرمانی تیم کاراته استان گیلان در رقابت های قهرمانی کشور در رده بزرگسالان آقایان انتخابی تیم ملی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان ؛ محمدرضا اصلاحی در گفتگویی در این زمینه اظهار داشت : در مسابقات کاراته قهرمانی کشور که روز پنج شنبه ۲۵ اسفند ماه جاری در استان همدان برگزار شد تیم کاراته رده بزرگسالان آقایان گیلان با یک مدال طلا و دو نقره توانست صدر نشین این رقابت ها شود.

وی افزود : در این مسابقات مهدی کاظمی در وزن ۶۰- کیلوگرم با کسب مدال طلا(با مربیگری امیر پور محمد)، محمدرضا گیلانپور در وزن ۸۴- کیلوگرم با کسب مدال نقره و محمد مهدی قاهری در وزن ۸۴+ کیلوگرم با کسب مدال نقره در رده های نخست مسابقات قرار گرفتند.

اصلاحی با بیان اینکه تیم گیلان در این مسابقات خوش درخشید ، گفت : جا دارد از مربیان تیم منتخب بزرگسالان گیلان برای تلاش مستمر آماده سازی این قهرمانان قدردانی نمایم.

photo_۲۰۲۳-۰۳-۱۷_۱۲-۳۹-۳۱

گفتنی است تیم منتخب بزرگسالان کاراته گیلان با سر مربی گری احمد اخوان و مربیگری : فرزام شفیعی ، محمد فیکوهی و محمد غروبی در این رقابت ها حاضر شد که دستاورد آن قهرمانی تیم کاراته استان پس از مدتها در تاریخ کاراته گیلان عنوان نخست کشور در رده سنی بزرگسال را بدست آورد.

انتهای پیام/

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز