خط قرمزهای پلیس در سفرهای نوروزی/ قاطعیت در برخورد با رانندگان متخلف

۱۴۰۱/۱۲/۲۷ - ۱۶:۵۳:۴۵
کد خبر: ۱۴۵۰۴۹۲
خط قرمزهای پلیس در سفرهای نوروزی/ قاطعیت در برخورد با رانندگان متخلف
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان از قاطعیت در برخورد با رانندگان متخلف خبر داد و گفت: در تمامی ایام نوروز، پلیس با تمام تجهیزات و توان در خدمت شهروندان قانونمند است و هرگونه تخلف در رانندگی از خط قرمزهای پلیس در سفرهای نوروزی به شمار می‌رود.

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان ؛ سرهنگ "امیر طالبی" با اشاره به آغاز طرح نوروزی پلیس اظهار داشت: سرعت و سبقت غیر مجاز، پوشاندن، دستکاری و مخدوش کردن پلاک وسیله نقلیه، عدم استفاده از کمربند ایمنی و رانندگی در حالت غیرعادی از خط قرمزهای پلیس در سفرهای نوروزی است که ماموران انتظامی قاطعانه با آن برخورد خواهند کرد.

وی همچنین به افزایش ترددها در سطح معابر عمومی طی روزهای آتی اشاره کرد و گفت: برخورد قاطع با رانندگان هنجارشکن و قانون‌گریز، امنیت عابران و سایر لوازم نقلیه را تضمین و از رخداد حوادث ناگوار جلوگیری می‌کند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان گیلان با تاکید بر برخورد با رانندگان متخلف تصریح کرد: در تمامی ایام نوروز، پلیس با تمام تجهیزات و توان در خدمت شهروندان قانونمند است و هرگونه تخلف در رانندگی از خط قرمزهای پلیس در سفرهای نوروزی به شمار می‌رود.

این مقام انتظامی با اخطار به افرادی که ضمن دستکاری و مخدوش کردن پلاک وسیله نقلیه خود حقوق دیگر شهروندان را ضایع می‌کنند خاطرنشان کرد: کسانی که با ارتکاب این عمل مجرمانه موجب ثبت جریمه ناحق برای دیگران می‌شوند به مرجع قانونی احضار و برخورد شدیدی با آنها صورت خواهد گرفت.

 

انتهای پیام/

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز