ماندگاری گردشگران با بهره مندی از مواهب طبیعی

۱۴۰۱/۱۲/۲۸ - ۰۶:۵۱:۴۳
کد خبر: ۱۴۵۰۶۰۱
ماندگاری گردشگران با بهره مندی از مواهب طبیعی
رئیس شورای اسلامی شهر رشت گفت : در تلاشیم تا با استفاده صحیح از مواهب طبیعی خدادادی ،ماندگاری گردشگران را در رشت افزایش دهیم.

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان ؛ محمد حسین واثق کارگرنیا در جلسه انعقاد تفاهم نامه ما بین آب منطقه ای و شهرداری رشت پیرامون تالاب عینک رشت با اشاره به اینکه تالاب عینک رشت یکی از جاذبه های گردشگری مغفول مانده است اظهار کرد: شهر رشت از مواهب طبیعی فراوانی برخوردار است اما متاسفانه به دلیل عدم وجود مدیریت یکپارچه و فقدان هماهنگی بین مدیران از این نعمت های خدادادی تا کنون به درستی استفاده نشده،  امیدواریم با تفاهمات و هماهنگی‌های ایجاد شده بتوانیم انتفاع شهروندان شریف رشت را از این مواهب الهی فراهم کنیم.

وی با بیان اینکه وضعیت فعلی تالاب عینک رشت موجب نارضایتی ساکنین منطقه و شهروندان است افزود: شهرداری رشت در تلاش است تا با استفاده از این ظرفیتها، ماندگاری گردشگران را در شهر رشت بیشتر و فضای مفرحی برای شهروندان عزیز ایجاد کند .

رئیس شورای اسلامی شهر رشت با تاکید به اینکه ایجاد درآمد پایدار یکی دیگر از اهداف مهم شهرداری است تصریح کرد: امروز طی مراسمی کاشت نهال در محل دفنگاه زباله با حضور استاندار گیلان و دیگر مسوولین استانی و شهری انجام شد و شورای ششم و شهرداری رشت عزم خود را به منظور بازگشت مجدد سراوان به طبیعت به کار گرفته است .

کارگرنیا با تاکید به اینکه کاشت نهال در محدوده سراوان باید بسیار جلوتر از این زمان انجام می شد بیان کرد : متاسفانه به واسطه برخی از کم کاریها این اقدام به تاخیر افتاد و ما در تلاشیم تا با بهره مندی از تمامی ظرفیت ها ،مشکلات سراوان را برای همیشه برطرف کنیم و در این مسیر از تمامی دستگاه ها طلب یاری داریم.

وی به حمایت های دولت پیرامون رفع مشکل سراوان اشاره کرد و گفت : وضعیت ایجاد شده در سراوان نتیجه پیگیری های استاندار محترم نمایندگان و بویژه دولت محترم است.

جلب رضایت ساکنین منطقه سراوان برای ما در اولویت قرار دارد و امیدواریم این دغدغه بحق اهالی سراوان پس از سالها انتظار با همکاری همه مسیولین برطرف شود.

 

انتهای پیام/

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز