رضایتمندی بیشتر مردم با تحقق منویات رهبری و عزم جدی دولت سیزدهم میسر است

۱۴۰۲/۰۱/۰۳ - ۱۰:۵۹:۲۰
کد خبر: ۱۴۵۲۰۰۲
رضایتمندی بیشتر مردم با تحقق منویات رهبری و عزم جدی دولت سیزدهم میسر است
نماینده ولی فقیه در استان و استاندار گیلان به مناسبت فرارسیدن نوروز و سال جدید و در آستانه ماه میهمانی خدا ماه رمضان باهم دیدار و گفت و گو کردند.

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان؛ نماینده ولی فقیه در گیلان و امام جمعه رشت دربا نماینده عالی دولت در استان، ضمن تبریک سال نو و ماه بابرکت رمضان با بیان اینکه هرکس خدمت بیشتری به مردم برساند، از هرگروه دیگری برتر و در پیشگاه خداوند متعال مقرب تر است، گفت: همانگونه که رهبر معظم انقلاب بارها فرموده اند، هر فردی با علم و عمل خود به کشور خدمت کند و نقشه های دشمن را از بین ببرد، کاری جهادی کرده است.

آیت الله رسول فلاحتی به فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیام نوروزی و نیز در جمع مجاوران و زائران حرم مطهر امام رضا(ع) اشاره و با بیان اینکه ایشان نگاه جامع و اشراف کامل به همه مباحث دارند، اضافه کرد: مطرح کردن خدمات نظام، معیوب های که باید رسیدگی شود و نیز صحبت با مردم درباره عدم اسراف از مباحثی بود که از سوی معظم له بیان شد که باید چراغ راه همه باشد.

وی به امیدآفرینی در سطوح جامعه و نیز بیان عملکردهای ارزشمند نظام نیز تاکید کرد و افزود: همه مسئولان آنگونه که مقام معظم رهبری سال جدید را با عنوان مهار تورم و رشد تولید نامگذاری کردند، علی رغم توطئه های دشمنان در حوزه های مختلف به ویژه اقتصادی، باید اهتمام جدی و عملیاتی در کنترل قیمت ها و بهبود وضعیت معیشت مردم و ایجاد اشتغال داشته باشند.

نماینده ولی فقیه در گیلان در ادامه با اشاره به نامه امیر المومنین علی (ع) به یکی از فرمانداران در مصر (نامه 53) با تاکید بر اینکه باید مسئولان در کارهای کارمندان دقت و چشم هایی به عنوان بازرس انتخاب کنند، بیان کرد: این امر برای خدمت مردم توصیه شده و در عین حال باید بازرسان و ارزیابان، خود اهل صداقت و نیز وفادار باشند.

آیت الله فلاحتی با برشمردن صفات و ویژگی های مدیر موفق، تصریح کرد: استقبال از نظارت و پذیرفتن انتقاد منصفانه، دائمی بودن نظارت بر کارگزار جهت جلوگیری از تخلف و حفظ امانت، اصلاح گری امور بر اساس ضابطه الهی و انسانی و قانونی، داوری بدون تعصب و شناسایی نقاط قدرت و ضعف، روحیه تحول گرایی و نوآوری که همیشه مورد تاکید رهبر معظم انقلاب اسلامی است، از جمله این صفات است.

وی ادامه داد: سفر به شهرها و دیدن واقعیت ها، عدم اکتفا گزارشات واصله و نظارت با حفظ استقلال مدیران و نیز رها نکردن کارها تا رسیدن به نتیجه نهایی که دولت سیزدهم نسبت به ساماندهی طرح ها و سامانه ها(پروژه ها) در حوزه های مختلف اهتمام جدی دارد، از جمله دیگر صفات مدیران موفق است.

وی با  بیان اینکه مراقبت های که انسان را موفق می کند باید در وجود  همه نهادینه شود، خاطر نشان کرد: آسیب شناسی مدیران، نظارت و خودکنترلی زیردستان و مراقبت از کارشناسان دیگر نکات مهمی است که یک مسئول برای کسب موفقیت در امور باید به آنها توجه کند.

نماینده ولی فقیه در گیلان و امام جمعه رشت همچنین با قدردانی از تلاش های استاندار و دیگر مسئولان دلسوز به مردم در گیلان در راستای حل مسائل و توسعه استان، ابراز امیدواری کرد تا در سال جدید که مقارن با حلول ماه خدا، ماه برکت ماه رمضان است، همه مدیران بتوانند در راستای منویات رهبر معظم انقلاب، رضایتمندی بیشتر مردم ایران اسلامی را با عزمی جدی در پی داشته باشند.

استاندار: توجه به فرمایشات رهبر فرزانه انقلاب منشا خیرات و برکات فراوان است

استاندار گیلان نیز با تاکید بر اینکه همه مسئولان باید خود را در پیشگاه خداوند متعال، در راستای تحقق منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی در محضر مردم و خانواده معظم شاهد و ایثارگر پاسخگو بدانند، گفت: رضایتمندی بیشتر مردم، با تحقق منویات معظم له و عزم جدی دولت سیزدهم در راستای حل مشکلات جامعه بویژه در حوزه مهار تورم و رشد تولید علی رغم دشمنی های خصمانه علیه ایران اسلامی، میسر است.

اسدالله عباسی در این دیدار با تبریک فرارسیدن سال جدید و گرامیداشت تقارن بهار طبیعت با بهار معنویت، به نامگذاری امسال با عنوان مهار تورم و رشد تولید از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی اشاره و اظهار کرد: توجه به فرمایشات رهبر فرزانه انقلاب برای همه مسئولان منشا خیرات و برکات فراوان بوده و تاکید معظم له به رشد تولید، اقتصاد، اشتغال و نیز معیشت مردم، حجت خدمت صادقانه برای بهبود شرایط جامعه را بر همه تمام کرده است.

وی ادامه داد: دولت مردمی و انقلابی آیت الله دکتر رئیسی همه توان و تلاش خود را در راستای تحقق منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی برای توسعه اقتصادی و نیز توجه به همه امور جامعه در مسیر رضایتمندی مردم را به کار بسته است.

به گفته استاندار گیلان، احیا و فعال سازی 172 واحدهای تولیدی راکد و نیمه تعطیل، توجه به بخش خصوصی، جذب سرمایه گذاری خارجی، ارتقای جایگاه تولید مرغ در کشور، افزایش تولید برنج و دیگر محصولات راهبردی کشاورزی و فراهم سازی زیرساختها از جمله مباحثی در گیلان است که در سال جدید با جدیت بیشتر دنبال می شود.

نماینده عالی دولت در گیلان با بیان اینکه ائمه معصومین(ع) و امامین انقلاب همیشه خدمت به مردم را به مسئولان تاکید و توصیه کرده اند، افزود: باید مبانی مدیریت اسلامی با تکیه بر ولایتمداری سرلوحه کار و امور همه مسئولان باشد چرا که همیشه توجه به این مباحث ارزشمند چراغ راه همگان بسوی روشنایی است.

عباسی در ادامه با قدردانی از پشتیبانی های ارزشمند نماینده محترم مقام معظم رهبری در گیلان  برای تحقق برنامه های راهبردی دولت مردمی و انقلابی سیزدهم در جهت رضایتمندی مردم، تصریح کرد: همراهی و هم افزایی همه مسئولان از جمله ائمه جمعه و فرمانداران در پیشبرد امور در نقاط مختلف استان اثربخش بوده و قطع یقین رهنمودها و همراهی عالمانه حضرت آیت الله فلاحتی در این زمینه نقش بی بدیلی داشته و دارد.

استاندار گیلان همچنین با اشاره به علمکردها و دستاوردها در حوزه های مختلف و برنامه های در دست اجرا دولت در استان، بیان کرد: همه مدیران دولت سیزدهم به تعهدات خود پایبند هستند و بر عهدی که با مردم بسته اند استوارند و با جان و دل بر اساس معیارها و شاخص های هوشمندانه رهبر فرزانه انقلاب اسلامی خود را خادم مردم می دانند.

وی تاکید کرد: با توجه به ظرفیت های فراوان گیلان در زمینه های گوناگون از جمله مواهب خدادادی ، حفظ طبیعت، توسعه اقتصادی، تولیدی، کشاورزی و... و نیز حضور مسافران و جمعیت شناور استان در ایام سال باید با کار بیشتر و هدفمند، رضایتمندی مردم را بهتر از گذشته محقق کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز