جهانبخش آرمان : از شرایط غیر استاندارد بودن ورزشگاههای استان عبور کرده ایم

۱۴۰۲/۰۱/۰۶ - ۰۲:۲۶:۳۴
کد خبر: ۱۴۵۲۸۲۹
جهانبخش آرمان : از شرایط غیر استاندارد بودن ورزشگاههای استان عبور کرده ایم
جهانبخش آرمان مدیر کل ورزش و جوانان گیلان گفت : ورزشگاههای استان به جزء ورزشگاه آزادی فومن برای برگزاری مسابقه مشکلی ندارند و از وضعیت غیر استاندارد بودن ورزشگاهها عبور کرده ایم.

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان ؛ جهانبخش آرمان در گفتگویی با خبرنگار برنا در خصوص بهره برداری از استادیوم عضدی رشت اظهار داشت : مقرر شده بود که بازسازی استادیوم عضدی تا پایان آذر ماه به اتمام برسد اما متاسفانه به جهت مشکلاتی که در زمینه تامین مصالح بروز کرد ناچار به تامین مصالح از استان‌های همجوار شدیم و به حمدالله استادیوم را در دهه فجر آماده بهره برداری کردیم .

وی افزود : بنا بود در ۲۱ بهمن ماه رسما به بهره برداری برسد اما به جهت شرایط جوی این افتتاح به تعویق افتاد و مضافا بر اینکه قصد و نیت ما این بود که با حضور وزیر محترم ورزش در اعیاد شعبانیه این مهم صورت گیرد که متاسفانه به دلیل سقوط بالگرد وزیر محترم ورزش و اتفاقاتی که رقم خورد این موضوع انجام نشد.

آرمان با بیان اینکه ورزشگاه عضدی رشت آماده بهره برداری است ،اضافه کرد : قریب به ۷۵۰۰ صندلی مستقر شده و جایگاه ، رختکن و سایر مشکلاتی که وجود داشت مرتفع شده است.

وی تصریح کرد : عمده دغدغه هواداران چمن طبیعی ورزشگاه بود که الحمدالله آماده است و بر طبق آخرین صحبتی که با مشاور ، ناظر و پیمانکار پروژه داشته ایم ، این امیدواری را دادند که در همین ماه ( فروردین جاری ) باشگاه‌های ما بتوانند در ورزشگاه بازی کنند و  فکر می کنم که هفته های آخر باشگاه‌های داماش و سپیدرود رشت بتوانند در ورزشگاه عضدی بازی نمایند.

مدیر کل ورزش و جوانان گیلان ادامه داد: تمام هم و غم این بود که ورزشگاه عضدی را تا پایان فصل برسانیم که این مهم رخ داد.

آرمان با اشاره به عملکرد خود در طی یکسال گذشته ، عنوان کرد : انتظاری که از بنده وجود داشت این بود که ظرف مدت یکسال همه مشکلات ورزشی استان گیلان را برطرف کنم اما واقعا این اتفاق بسیار سخت است و زمانی که بنده در این جایگاه قرار گرفتم ، ورزشگاه عضدی دارای چمن و سکوهای بسیار نامطلوب بود که توانستیم یک سکو از سه سکوی تماشاچیان را بازسازی کنیم و بنا داریم که دو سکوی دیگر را طی برنامه ۱۴۰۲ و ۱۴۰۳ به اتمام برسانیم و بمانند ورزشگاه تختی انزلی سکوی روبرو را نیز بهره برداری  شود.

آرمان تاکید کرد : ورزشگاه‌های عضدی ، قایقران بندر انزلی ، آستارا ، پوریای ولی تالش و فومن همه دارای مشکلاتی بوده اند و باید بر رفع معضل همه آنها تمرکز کنیم . از شرایط سخت غیر استاندارد بودن ورزشگاهها عبور کردیم و ان شاالله برای تکمیل و تجهیز ورزشگاهها گام بر میداریم.

وی ادامه داد: پس از تکمیل سکوهای ورزشگاه عضدی باید نور آن را تکمیل نماییم و پس از آن پیست تارتان بازسازی کنیم ، همه این مجموعه باید تکمیل گردد .

وی با یادآوری شرایط قبل اماکن ورزشی استان گفت : نزدیک به یک دهه شرایط بدی برای اماکن ورزشی و ورزشگاههای گیلان رقم خورد که باید با تلاش و پشتکار این اماکن را به وضعیت مطلوب برسانیم.

آرمان در پاسخ به این سوال که ورزشگاه‌های گیلان شرایط برگزاری مسابقات در حال حاضر را دارند یا خیر ، گفت : همه ورزشگاههای استان اعم از ورزشگاههای تیم های ملوان بندر انزلی ، شهرداری آستارا ،چوکای تالش و ورزشگاه سردار جنگل رشت برای برگزاری بازی مشکلی ندارند اما زمین استادیوم آزادی فومن امکان بازی وجود ندارد.

وی در خصوص مشکل این زمین افزود : برای بحث جانمایی دکل های نور در آنجا مشکل داریم چندین بار پیمانکاران و مهندسین مشاور ارزیابی کرده اند اما نتوانستند نقطه ای را برای استقرار دکل های نور بیابند چون این معضل وجود دارد که به ساختمان های مجاور ورزشگاه آسیب برسد و فشردگی در اطراف وجود دارد و از این بابت در زمینه ورزشگاه آزادی فومن دارای مشکل هستیم.

 

خبرنگار : علی رفعتی

 

انتهای پیام/

 

نظر شما