دلخوش :راضی به افزایش قیمت برنج نیستیم

۱۴۰۲/۰۳/۱۵ - ۱۰:۴۸:۰۱
کد خبر: ۱۴۸۱۹۳۱
دلخوش :راضی به افزایش قیمت برنج نیستیم
سید کاظم دلخوش نماینده مردم صومعه سرا در مجلس در دیدار با قالیباف در سفر به گیلان گفت: اگر هزینه‌های کشاورزی کاهش یابد، راضی به افزایش قیمت برنج نیستیم.

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان؛ سیدکاظم دلخوش اباتری نیز در جلسه با رئیس مجلس با تسلیت ایام ارتحال امام (ره) و گرامیداشت قیام پانزده خرداد، ضمن تشکر از دکتر قالیباف برای تشکیل گروهی جهت حل مشکلات حوزه برنج و آب استان گیلان، گفت: براساس ماده 23 اجازه داده شده است سدی روی رودخانه قزل اوزن زده شود، که اگر جلوی آن گرفته نشود مشکلات زیادی در استان گیلان به وجود می آید.

نماینده مردم صومعه سرا در مجلس شورای اسلامی در ادامه با اشاره به اینکه کشاورزان  استان گیلان تولید تک محصولی دارند تصریح کرد: اکثر کشاورزان گیلانی به تولید محصول برنج می پردازند و کشت تک محصولی دارند .

وی اضافه کرد :اگر هزینه کشاورزی کاهش یابد، ما قیمت برنج را افزایش نمی دهیم و راضی به آن نیستیم که احداث این سد با استفاده از ماده 23 برای ما مشکل ایجاد می کند و هزینه را افزایش می دهد که لازم است حذف شود. موضوع کود و سم نیز از دیگر مسائلی است که کشاورزان را نیازمند توجه به آن کرده است.

انتهای پیام /

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز