مدیرکل ورزش وجوانان استان گیلان:

از آرامشی که دولت تدبیر و امید به جامعه هدیه کرده قدردانی می کنیم

۱۳۹۴/۰۱/۱۹ - ۰۹:۰۳:۴۴
کد خبر: ۲۷۵۸۴۴
از آرامشی که دولت تدبیر و امید به جامعه هدیه کرده قدردانی می کنیم
جامعه ورزش استان گیلان د رکنار جوانان برومند سازمان های مردم نهاد بمنظور قدردانی از آرامشی که ریاست محترم جمهور و دولت تدبیر و امید به جامعه هدیه کرده است، حضوری پرشکوه در ورزشگاه شهید عضدی رشت خواهد داشت.
به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان، مسعود رهنما، مدیرکل ورزش وجوانان استان گیلان که در جلسه روسای ستادی اداره کل و مدیران ورزش وجوانان شهرستانها سخن می گفت، از سیاست های راهبردی و هوشمندانه دولت تدبیر و امید در تنش زدایی و ارتقای سطح نشاط و اعتماد به نفس جامعه به نیکی یاد کرد و افزود: بدون تردید مردم قدرشناس گیلان زمین و بخصوص جامعه ورزش که همواره پیشگام حضور در مناسبت های مختلف ملی می باشد، در هنگامه سفر ریاست محترم جمهور نیز  مشارکتی پرشور و معنادار خواهد داشت .
وی اقتدار کنونی ایران اسلامی را در سطح بین المللی مرهون حمایتهای رهبر معظم انقلاب و سیاست های داهیانه ریاست محترم جمهور دانست و گفت : خوشبختانه در عرصه ی سیاست خارجی و مذاکرات هسته ای روندی دنبال شد ه که در تقویت غرور ملی ایرانیان موثر بوده است .
مدیرکل ورزش و جوانان استان گیلان ترویج تفکر عبور از بحران و تنش زدایی را در یک سال گذشته عاملی اساسی در ارتقای سطح امنیت روانی جامعه برشمرد و گفت : بدون تردید توافق هسته ای می تواند اثرات انکارناپذیری در همه عرصه ها و بخصوص ورزش در میادین بین المللی نصیب ایران اسلامی نماید .
مدیرکل ورزش و جوانان گیلان تغییر نگاه جهان به ایران اسلامی را مرهون سیاست ورزی دولت تدبیر قلمداد کرد و افزود: توافق هسته ای و ایجاد فضای ارتباطی گسترده بین المللی، راه را برای توسعه همه جانبه و همچنین تبلور اندیشه های جوانان ایرانی خصوصاً در حوزه ورزش  فراهم خواهدآورد.
وی برکات سفر معاون توسعه منابع انسانی و پشتیبانی وزارت ورزش و جوانان به استان گیلان را در سال گذشته بسیار مثبت ارزیابی کرد و گفت : سفر ریاست محترم جمهور و هیات دولت به استان گیلان نیز چشم انداز توسعه در بخش زیر ساخت ها و نیز اعتبارات ورزشی دگرگون خواهد کرد.
مسعود رهنما ترمیم عقب ماندگی های ورزش استان را در قالب بسته های حمایتی ویژه اعتباری الزامی دانست و گفت : با حضور دکتر نوبخت در رأس شاکله ی مدیریتی دولت تدبیر وامید انتظار میرود تا کم توجهی هایی که در سالهای گذشته به ورزش استان گیلان شده است به شکلی مطلوبی توسط ریاست محترم جمهوری و هیات دولت کارسازی شود.
وی در پایان از جامعه ورزش و علاقمندان به ورزش خواست در روز سخنرانی دکتر روحانی در ورزشگاه شهید عضدی رشت حتماً با لباس های ورزشی حضور یابند.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز