دبیرخانه کمیته مقابله با آلودگی های نفتی در گیلان مستقر شود

۱۳۹۴/۰۵/۰۸ - ۰۹:۰۵:۲۰
کد خبر: ۳۰۳۷۰۳
دبیرخانه کمیته مقابله با آلودگی های نفتی در گیلان مستقر شود
استاندار گیلان در دیدار معاون محیط زیست دریائی سازمان حفاظت محیط زیست کشور با وی گفت : دبیرخانه کمیته مقابله با آلودگی های نفتی دریای خزر در گیلان مستقر شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان : دکتر نجفی  در این نشست با اشاره به اهمیت  همکاریها ی کشورهای خزر در زمینه حفظ محیط زیست دریای خزر و ثبیت نقش ایران در حفاظت دریای خزر با محوریت آلودگی های نفتی گفت : دبیرخانه کمیته مقابله با آلودگی های نفتی دریای خزر در  گیلان مستقر شود.

وی گفت : برگزاری چند مانور مقابله با این آلودگی ها دربندرانزلی  و تجربه جمهوری اسلامی ایران در زمینه حفاری های نفتی و استقرار سایت پشتیبانی نفت وگاز سردار جنگل در رودسر  میتواند از دلایل راه اندازی نمایند گی دبیرخانه آلودگی های نفتی دریای خزر در گیلان باشد.

استاندار همچنین با قدردانی از نگاه توسعه ای حاکم بر محیط زیست کشور افزود : شالوده ی محیط زیست براساس توسعه و نگاهش به آینده است و به نسل های آینده ساز این جامعه فکر می کند.

وی یکی از اهداف مدیریت عالی استان را توسعه همه جانبه با حفظ محیط زیست عنوان و خاطر نشان کرد : با برنامه ریزی در بحث دریا و پرورش ماهی در قفس به دنبال توسعه این بخش و نیز ایجاد اشتغال پایدار هستیم.

استاندار با بیان اینکه در بحث سواحل و دریا حساسیت زیادی داریم گفت : امیدواریم آن انتظاری که مردم از مسئولین در این بخش دارند با فراهم کردن امکانات و توسعه اشتغال از این مسیر فراهم نماییم.

نماینده عالی دولت در گیلان بر حفظ محیط زیست تأکید کرد و افزود : توسعه پایدار را در بخش های مختلف علی الخصوص دریا را با حفظ محیط زیست توصیف می کنیم.

وی بر ضرورت اجرائی کردن تحقیقات جایکا در ایران تأکید کرد و خاطر نشان کرد : جایکا باید ملزم شود تحقیقات زیست محیطی که در ایران شروع کرده اند هر چه سریع تر و با حضور بدنه ای متخصص و قوی عملیاتی نمایند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز