هشدار اداره کل ورزش و جوانان به باشگاههای بدنسازی گیلان :

بشدت با تخلفات برخورد خواهیم کرد

۱۳۹۴/۰۶/۰۹ - ۱۰:۲۲:۵۸
کد خبر: ۳۱۲۹۴۶
بشدت با تخلفات برخورد خواهیم کرد
در پی بازرسی کارشناسان اداره کل ورزش و جوانان استان گیلان از باشگاههای بدنسازی و محرزشدن تخلفات بیش از 50 مکان ورزشی ،بر شدت برخورد با عناصر مدیریت این فضاهای ورزشی تأکید شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان : برآیند همکاری مستمر مسئول امورباشگاهها ، روسای ادارات ورزش شهرستان ها ،کارشناسان ورزشی و واحد بازرسی در 5 ماه گذشته 25 باشگاه بدلیل عدم رعایت نرخ نامه،عدم رعایت بهداشت ،فقدان مربیان کارت دار ،نبود مدیرباشگاه ومراعات نکردن حال همسایگان اخطاردریافت نموده و27باشگاه هم به جهت عدم دریافت مجوز فعالیت ،عرضه و فروش مکمل های غذایی حکم پلمپ دریافت کرده اند.

خیرالله رضایی کارشناس مسئول  ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات اداره کل ورزش و جوانان استان گیلان با اشاره به اینکه هدف از این بازدیدها ارشاد و بعضاً تفهیم قوانین و مقررات به برخی باشگاهها که به هر ترتیبی بدنبال کسب درآمد هستند بوده ،از سلامت اغلب باشگاهای ورزشی ابراز رضایت کرد و افزود : در شش ماه گذشته از مجموع 113 بازدید تنها 27 باشگاه حکم پلمپ دریافت کرده اند .

وی با تاکید بر این نکته که اغلب مدیران اماکن ورزشی خود را ملزم به مراعات قوانین در تامین سلامت جسمی و روانی جوانان ورزشکار می دانند ،ادامه بازرسی ها تا کسب نتایج مطلوب در همه اماکن ورزشی را الزامی دانست . 

این کارشناس مسئول اداره کل ورزش و جوانان گیلان توجه ویژه به چگونگی مدیریت اماکن ورزشی راکه بعضا بر اثر بی مبالاتی مدیران ومربیان باشگاهها حوادث جبران ناپذیری بدنبال خواهد داشت ،از اولویت های اداره کل برشمردو یادآروشد :باید اندیشه ای درراهبرد اداره اماکن ورزشی حاکم شود که تامین سلامت جوانان آینده ساز بر همه واجب بوده و لذا از هر گونه سفارش و توصیه های دلسوزانه برای برخی متخلفان پرهیز شود .

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز