صدور دستور وزیر کشور برای آغاز ثبت نام از داوطلبان نمایندگی مجلس شورای اسلامی

۱۳۹۴/۰۹/۲۸ - ۱۳:۰۱:۱۳
کد خبر: ۳۵۱۰۴۴
صدور دستور وزیر کشور برای آغاز ثبت نام از داوطلبان نمایندگی مجلس شورای اسلامی
وزیر کشور در نامه ای خطاب به فرمانداران مراکز حوره های انتخابیه مجلس شورای اسلامی سراسر کشور دستور شروع ثبت نام از داوطلبان نمایندگی دهمین دوره مجلس شورای اسلامی را صادر کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان : متن کامل نامه وزیر کشور خطاب به فرمانداران مراکز حوزه های انتخابیه مجلس شورای اسلامی سراسر کشور به این شرح است:

فرمانداران محترم مراکز حوزه های انتخابیه مجلس شورای اسلامی سراسر کشور

سلام علیکم

انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی از امروز شنبه مورخ 28/9/1394 با ثبت نام از داوطلبان نمایندگی آغاز می گردد. مهلت ثبت نام از داوطلبان هفت روز است که تا پایان روز جمعه مورخ 4/10/94 ادامه خواهد داشت و همچنین اخذ رأی انتخابات یاد شده در روز جمعه مورخ 7/12/94 در سراسر کشور بعمل خواهد آمد.

با عنایت به اینکه هیأتهای اجرایی مراکز حوزه های انتخابیه و هیأتهای اجرایی حوزه های فرعی باید همزمان از روز شنبه مورخ 28/9/94 حداکثر در مدت شش روز تشکیل شوند، مقتضی است بر اساس مواد 31 ،32 و33 قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی و در چارچوب برنامه زمانبندی انتخابات و بخشنامه های صادره نسبت به تشکیل هیأت اجرایی و ارسال صورت جلسه انتخاب معتمدین اصلی و علی البدل آن به ستاد انتخابات کشور اقدام نمایند.

این بخشنامه به منزله دستور شروع انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه های انتخابیه سراسر کشور تلقی می گردد، بنابراین لازم است در اجرای ماده 9 آیین نامه وصول آن را بر اساس فرم شماره 6 آیین نامه اجرایی به ستاد انتخابات کشور اعلام نمایند. 

عبدالرضا رحمانی فضلی

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز