رقابت های تیراندازی گرامیداشت شهدای مدافع حرم برگزار شد

۱۳۹۴/۱۰/۱۹ - ۱۸:۳۰:۴۸
کد خبر: ۳۵۹۰۱۰
رقابت های تیراندازی گرامیداشت شهدای مدافع حرم برگزار شد
رقابت های تیراندازی دوجانبه گیلان و قزوین به مناسبت گرامیداشت شهدای مدافع حرم با معرفی نفرات برتر در رشت پایان یافت.

به گزارش خبرگزاری برنا در گیلان؛ در این دوره از رقابت ها، تیم های منتخب رشته های تفنگ و تپانچه گیلان و قزوین در سالن تیراندازی سردارجنگل شهر رشت با هم به رقابت پرداختند.

محمد صادق زارع گفت: این مسابقات به مناسبت گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مدافع حرم با هماهنگی هیأت های تیراندازی استان های گیلان و قزوین در دو مرحله مقدماتی و فینال جهت بالابردن توانایی های تکنیکی و تاکتیکی بازیکنان منتخب دو استان و به منظور افزایش آمادگی این تیراندازان برگزار شد.

مدیر اجرایی هیأت تیراندازی گیلان هماهنگی و اجرای مناسب کمیته های برگزاری و داوران و همچنین حضور بازیکنان ملی پوش دو تیم، مخصوصاً حضور ابراهیم برخورداری تیرانداز المپیکی رشته تپانچه کشور را موجب افزایش سطح کیفی این مسابقات دانسته و عنوان کرد: برگزاری این مسابقات علی رغم برخورداری از ویژگی های فنی و تکنیکی لازم موجب افزایش روحیه و نشاط در ورزشکاران رشته تیراندازی می شود.

گفتنی است پس از برگزاری فینال و در رده بندی انفرادی، در رشته تپانچه ابراهیم رحیمی سنگری از گیلان به مقام اول دست یافت و ابراهیم برخورداری و مجید نظامی هر دو از قزوین به ترتیب مقام های دوم و سوم این مسابقات را از آن خود کردند.

در رشته تفنگ نیز مجید کرمی از قزوین اول شد و علیرضا حیاطی از قزوین و شاهین محمدی نژاد از گیلان به ترتیب دوم و سوم شدند.

در پایان با حضور باب الله زارع رئیس هیأت تیراندازی گیلان، به نفرات برتر این مسابقات حکم قهرمانی و جوایزی به رسم یادبود اهداء شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز