معاون فرهنگی و امور جوانان داره کل ورزش و جوانان استان گیلان :

سازمان های مردم نهاد اوقات فراغت را به فعالیتی هدفمند تبدیل می کنند/ فراغت به زمان خاصی از سال اختصاص ندارد

۱۳۹۵/۰۴/۱۲ - ۱۸:۴۸:۰۳
کد خبر: ۴۲۵۷۶۵
سازمان های مردم نهاد اوقات فراغت را به فعالیتی هدفمند تبدیل می کنند/ فراغت به زمان خاصی از سال اختصاص ندارد
اگر چه برخی از مردم اوقات فراغت را با زمان های بیهوده و اضافی اشتباه می گیرند ،اما سازمان های مردم نهاد با توجه ویژه به نیازهای جوانان این بخش مهم اززندگی را به فعالیتی هدفمند تبدیل می کنند .

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان ، هاشم اسماعیلی درآیین افتتاح برنامه های فراغتی کانون  یاوران مهدی (عج) از سازمان های فعال مردم نهاد اداره کل ورزش جوانان ضمن تاکید بر این نکته که هرکار و فعالیتی به تعالی شخصیت انسانی و معنوی بیانجامد غنای فراغتی نامیده می شود ،به خواب روزه دار که در دین اسلام عبادت محسوب می شود اشاره کرد و گفت : هر موجودی برای ادامه حیات نیاز به کار و تلاش داشته و دراین سخت کوشی روزانه اوقاتی نیز وجود دارد که فرد می تواند به علایق شخصی خود بپردازد.

وی با تبیین این سخن که هدف آفرینش جز تعالی انسان و بهره مندی از مرحمت های بی  پایان خالق یکتا نخواهد بود ،  تاسیس سازمان های مردم نهاد را در این راستا حایز اهمیت برشمرد و افزود:جهت دهی عالمانه به نیازهای نوجوانان و جوانان یکی از راهبردهای توجه به روحیه ی پرسشگر اوست.

وی تصریح کرد : خوشبختانه اغلب سازمان های مردم نهاد اداره کل ورزش و جوانان با برپایی دوره های آموزشی ،تفریحی گام های ارزشمندی را برای پاسخگویی به این نیاز اساسی برمی دارند .

معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان که در محل سالن اجتماعات سازمان تبلیغات اسلامی استان گیلان به بیان دیدگاه می پرداخت ، استفاده بهنگام و بهینه از وقت را ضرروی دانست و یادآورشد:فراغت آن زمانی می تواند به تسکین آلام روحی فرد و جامعه کمک کند که به رشد و شکوفایی عمومی منتهی شود .

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز